Potrosi 6 makeup proizvoda do 1.maja collab


 Ćao najbolji moji.
Danas još jedan collab sa dragom devojkom sa instagram profila Zoy_recenzije.
Sa njom radim collab o trošenju makeup proizvoda, uradila sam već o kozmetici, sada je došao red na makeup. Izabrale smo po 6 proizvoda. Njen instagram post možete pročitati ovde a u nastavku pokazujem svoje proizvode..
Paleta korektora za lice, paletica je okej, nema neku pokrivnu moć ali bih volela da je se što pre rešim jer joj lagano prolazi rok trajanja. Ovu bež nijansu sam najviše koristila za lice, to je moja nijansa. Nadam se da će se brzo potrošiti. 

Hajlajter Essence Merry Berry limitirano izdanje, lepo izgleda sa zvezdicama. Nije mi cilj da ga potrošim ceo ali želim bar pan da dotaknem, ako ga potrošim to je super! Ima nežan sjaj, nije napadan, ja volim jače hajlajtere, iz svemira želim da se vidi, a ovo je jedan suptilan hajlajter. 
 
Karmin koji sam okačila i na instagramu, da, želim da ga potrošim jer mu ističe rok, ne želim da ga bacim jer je prelepa nijansa koja može da se nosi svakodnevno. I tako planiram i da ga potrošim. 
 
CC krema od Farmasia ima je još manje od pola, tako da ide i ona u ovom tagu, volim ove tagove, baš su mi zanimljivi. nadam se da ću potrošiti i biti zadovoljna. Nežan je na licu, ima blagu pokrivnu moć, odlična za dnevne varijante. 


Karmin u olovci usne na koji sam totalno zaboravila sada je tu, odličan karmin, skida se brzo šta da se radi, ali nijansa je lepa, nadam se da ću i ovo potrošiti. 

Bila je najgora stvar na svetu dok nisam počela da je koristim kao bazu za senku, tako se super pokazao korektor, čak mi je bolji od Avon baze. Svakako želim da ga potrošim jer mi je dovoljno muka izazvao. 



Šta je to što želiš da potrošiš u narednih par meseci?












Постави коментар

8 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3