Balea Aqua Serum za lice

Ćao najbolji moji.
Hidratacija je meni najbitnija, verovatno i vama, zato kada je ceo instagram poludeo za ovim serumom morala sam i ja da ga kupim. Nemam priliku da tako često odem u Dm ali kada je dobijem iskoristim je maksimalno. Tako se i serum našao na listi. Želim da vam što bolje i što više približim šta radi ovaj serum i koliko je ustvari dobar. 
 Pre svega, dolazi u plastičnom pakovanju sa pumpicom. Hidratni serum za lice od 30ml sa hijaluronskom kiselinom. Za svež ujednačen ten. Vitamin E štiti kožu od slobodnih radikala i privremenog starenja. Upotreba je da se nanosi ujutru i uveče na očišćenu kožu lica. Izbegavati predeo oko očiju. Idealno kao podloga za šminku.
Prijatan miris, nežna retka tekstura, lepo se umasira u kožu i brzo upija. Posle par sekundi koža je hidrirana i mekana na dodir. Koristila sam ga kao bazu za puder i oduševljena sam kako mi je puder izgledao na licu. Besprekorno. Retko kada sam postigla taj efekat. Serum je na bazi vode tako da devojkama sa masnim tipom kože je odličan. Ne ostavlja lepljiv sloj. Posle upijanja seruma ide kremica. Kupila sam ga u Dm drogeriji za manje od 500 dinara ako ne varam. Preporučujem od srca!

Pišite mi ako ste probali! Ljubim vas!


Постави коментар

8 Коментари

  1. Dosta sam slušala o ovom proizvodu, mislim da je vreme da ga i ja probam! :D

    The Beauty Journal

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican proizvod, svidja mi se sto je lagan na licu i ne ostavlja trag.

    xbeautyplace.blogspot.com/2018/10/max-factor-colour-elixir-cushion-sjaj.html?m=1 💄🐞🎀

    ОдговориИзбриши
  3. Ja bih definitivno trebala više pažnje obratiti na baleine proizvode za lice. Super post.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  4. Imam ga i koristim. Jako mi se svida za koristenje ujutro zbog moje masne koze, a i ako zelim jacu hidrataciju da ga nanesem prije kreme. Nisam ga isprobala prije pudera, ali s obzirom da se tebi jako svida, morat cu isprobati.

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3