Potrošeni proizvodi #11

Ćao najbolji moji.
Setila sam se konačno da trebam da slikam potrošene proizvode, nisam ni imala uopšte sliku kakva je situacija u kutiji sa praznim proizvodima dok nisam imala gde više da ih skladištim. I sada nemam kuda, morala sam da ih slikam hahaa :D Dosta proizvoda sam potrošila tako da se pripremite, uz čaj i kolačiće, pa možemo da počnemo inače će post da traje 3 svetlosne godine a to ne želimo haha :D 

Maske za lice 
I'm real TonyMoly, Garnier Aqua Bomb, 7th Heaven, Balea maskice lubenica i druga je mrtvo more i na kraju Nivea peel off mask. Sve maske su dobre, favorit mi je Garnier Aqua Bomb. 
Papirne maramice u kutijama, meni su praktičnije od običnih i zato ih stalno i kupujem.
Vlažne maramice, Nivea baby odlične, sweet baby takođe, tuferi Velnea isto, sve nastavljam da kupujem.
Balea dezodorans je iscureo, kako ne znam, tako da ide u kantu. B.U sprejevi su bili fanstačni, rado ću ih kupiti ponovo.
Le Petit Marseillais regenerator sa šea mlekom i medom, samo minut se drži na kosi, ovo ne valja ni za šta, bar meni nije ništa radilo na kosi, kupila sam pre godinu dana i konačno sam ga potrošila. Neću ga više kupovati. 
Nivea hydro care potrošila sam čak dva šampona za kosu, znači obožavam ih, Nivea šampone stalno koristim. 
Revlon šampon za suvo pranje kose, dobila sam ga u GlamBox kutiji, lepo miriše, meni miriše na zelene jabuke, nije bio loš, sadrži 10 pravih beneficija, lako se koristio, naprska se, očešlja i to je to :D 
Avon hair protect spray, sprej za zaštitu od toplote, meni je ovo druga bočica meni se čini, ne znam da li ovi proizvodi rade nešto ali lepo miriše.
Gliss Hair repair, ne znam koja mi je bočica, obožavam ovaj sprej, i on lepo miriše i lako raščešljam kosu posle pranja, odličan! 
Balea mačmelou gel za tuširanje, prelep slatkas miris, kao da se kupate sa slatkišima, imam još jedan u šteku, ne daje neku hidrataciju ali je miris odličan, pakovanje je preslatko. 
Solea krema za ruke i nokte, okej je, ništa specijalno, koristila sam je pre spavanja, ne volim preko dana da mažem ruke.
Fa sapun, okej je bio za ruke i pranje četkica, ništa specijalno, više volim Niveine.
Colortrend maskare neću više kupovati jer su mi dosadile, potrošila sam do sad 4 tube i stvatno mi je dosta. 
Essence crazy volume najbolja maskara na svetuuu! Već koristim novu i odlična je, ma nema joj ravne :D 
Essence get Big lashes pošto nije bila crazy volume u Lilly drogeriji kupila sam ovu crvenu po drugi put i odlična je bila i ona, ali pink je pink.
Trepavice ste mogli da vidite na mom instagram profilu koliko sam ih hvalila i prikazivala. Bile su odlične mogle su da se koriste iste po 3-4 puta :D U pakovanju dolaže po 5 para. 
B.U i ptice na grani već znaju da ih obožavam! Golden Kiss sam dobila i to je bio pun pogodak! Obožavala sam ga svo vreme.
By Magic bio je okej, nije bio jak, baš kakve ja volim, broj ne vidim nigde da piše, izgleda da sam ga odlepila.
Economic parfem u broju 289, bio je jak i obožavala sam ga za večernje izlaske. 
Turpija neka random nemam pojma, nije bila nikakva. 
Baby lips DrRescue odgovaralo mi je, hladilo je usne baš mi je prijalo.
Eveline 8u1 druga bočica gotova, recenzija ovde klik ovde.
Aura lak 254 nijansa, nije mi sviđao, previše voden, treba ti bar 3 sloja da bi lak stojao, usput ovaj lak imam sigurno 6 meseci. Tako da leti u kantuu.
Trisa dva uzorka, odlična pasta, sada je imam u full size pakovanju, nastaviću da je koristim. 
Avon baza za senku, mnogi je ne vole meni je bila odlična, i sada imam novu Mark i ona mi je okej za sada. Godinu dana mi je sigurno trebalo da je potrošim.
Balea micelarna voda za suvu kožu, okej je bila, ne sećam se da li mi je pekla oči, lepo mi je skidala šminku sa lica to znam. Sada bih kupila za normalnu kožu, sigurno bi mi više odgovaralo. 
Dent-a Dent sredstvo za ispiranje usta, ništa specijalno, Listerin mi se mnogo više dopada, razlika u ceni je velika, dent a dent možete pronaći ispod 200rsd.
Testeri su bili okej, oni su zalutali, tan protect sam koristila još letos, i mat look dnevnu kremu, Nivea kremica je mnogo dobraa. 
I to je to za ovaj post, konačno smo došlii do krajaa, šta se vama dopalo od ovih proizvoda? 
Napravila sam nagradnu igru na instagramu, pa dođite i prijavite se. Ljubim vas!

Постави коментар

14 Коментари

  1. Jao koliko prozvoda si potrošila :o, mislim da bih i ja trebala barem na mjesečnom nivou skupljati potrošene proizvode čisto da vidim koliko toga potrošim. Većinu ovih proizvoda nisam koristila, a većina njih izgleda divno

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da nikada u zivotu nisam potrosila ovoliko koliko sada :D

      Избриши
  2. Odličan post,stvarno dosta predivnih proizvoda!
    Essence crazy volume maskara je vrh♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  3. Dosta potrošenih proizvoda, probala sam Baleinu micelarnu i svidjela mi se. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Bila si baaaas vredna :D
    Ali ove preslatke maramice u kutijama, moram da kupim :D ♥

    janalukic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Great post and really lovely blog.
    Would you like to follow each other? If you do, let me know in the comments on my blog.

    hugs
    https://darijadujovic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3