Manuka Honey Peel-Off 7th Heaven-Recenzija

Ćao najbolji moji.
Danas vam pišem o jednoj maski koju sam dobila, možete pogledati u ovom postu. Znam malo kasnim sa recenzijama, ali šta je tu je. Dakle, radi se o poznatom brendu 7th Heaven. Proizvođač je Velika Britanija. Sadrži 10ml proizvoda i to je dovoljno za jedno nanošenje. Maska je peel off što znači da se posle držanja od 20-25 minuta samo odlepljuje. 
"Vredne pčele sakupljaju nektar sa manuka drvena na Novom Zelandu stvarajući manuka med, prirodni čistač. To je osnova, na koju mi dodajemo svetne hranljive sastojke mirisnog jasmina. Za kombinovanu i masnu kožu."
Način upotrebe je vrlo jednostavan i lak, prvo dobro očistite lice, nanesite tanak sloj maske i držite je 20-25 minuta, zatim je odlepite a onda lice isperite mlakom vodom. 
Možete pogledati njihov sajt www.my7thheaven.com
Pratite ih na facebook-u i Instagramu.
Ja sam vrlo zadovoljna i oduševljena, miris meda je jak, posle 15ak minuta već nisam mogla da pričam, mislim da se i preporučuje ćutanje, mom dečku je ovo odgovaralo :D (haha) . Koža posle nje je mekana i nežna na dodir, osećam čistoću i hidriranost.Razne maske ovog velikog i cenjenog brenda možete pronaći u Lilly drogerijama po veoma pristupačnim cenama.
Moja divna koleginica Jelena sa bloga Vinks je napisala recenziju pomenute maske koju možete pogledati ovde. I to je to, ostavite neki komentarčić i ljubim vas

Постави коментар

9 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3