Kako sam počela da se šminkam? #Mystory

Ćao najbolji moji.
Obožavala sam da idem u kupovinu, kada me mama povede, mojoj sreći nema kraja, naročito kada je to parfimerija koju krase sve one divne i šarene police prepune šminkom i kozmetikom. Oduvek sam to volela. To je bila ljubav na prvi pogled. Svaki put kada bih ušla u tu parfmeriju želela bih sve da ponesem i isprobam. Ali naravno šta zna dete od 9,10 godina. Moja majka se uvek sređivala, imala je par senkica, maskaru, nekoliko ruževa, ništa tako specijalno i ništa tako veliko. Volela je i voli da se sređuje, kada je bila slobodna znala je nekoliko sati da provede ispred ogledala isprobavajući razne kombinacije. Bila sam klinka sa 10 godina kada sam se dohvatila mamine maskare, dobro se sećam tih suza i tih uboda u oko. A sećam se povišenog maminog tona kada je primetila crnilo ispod mojih očiju od maskare. Ne, nisam krenula tada da se šminkam, krenula sam kasnije. 
Kada sam već uveliko bila u osnovnoj školi, šesti, sedmi razred, šminka mi se svodila samo na maskaru(vrlo malo maskare, ne kao danas) i labelo. Tada sam dobila svoju prvu maskaru od majke, sećam se da je bila iz Oriflame-a. Dobila sam i prvu senku. U prvoj godini srednje uglavnom sam koristila BB kremu i one medicinske pudere koje ste mogli da vidite u potrošenim proizvodima. Par meseci pre 18.rođendana sam kupila svoj prvi puder a to je bio Essence stay all day, verovali ili ne to je moj prvi puder. Pravi puder koji je sve prekrivao. Tako da mogu slobodno da kažem da sam se full šminkala par meseci pre 18.rođendana. Ubrzo su počele da se kupuju palete, bronzeri.. 
Mislim da je to sasvim normalno vreme, ja sada nemam problematično lice, sasvim mi je normalno, bez bubuljica, naravno iskoči po neka kada su u pitanju oni dani, ali ovako sam mirna. Mislim da devojčice koje su sada u tim godinama, 12,13 godina mogle bi da sačekaju sa teškim puderima što više mogu. Šminkaćete se, imate vremena, neće vam to nigde pobeći. Verovatno se neki neće složiti sa mnom. Ja sam išla postepeno sa šminkom, jedno po jedno. Dobre tri godine mi se šminkanje sastojalo iz maskara i običnog labela ili onog u boji. Kada sada sumiram utiske. Sa 13 godina sam se šminkala samo maskarom i labelom, sa 16 godina sam počela da koristim medicinke pudere., po neki karmin, sjaj, olovka za obrve. Onda sa 17 godina su počeli puderi, bronzeri, konture, tada sam dobila svoj makeup kutak (stočić). I sada imam 19 godina i želim da postanem profesionalni šminker. I nikada mi nije dosta šminke, stalno je kupujem i želim da isprobam što više. 
Šta vi mislite kada je pravo vreme za šminkanje? 

Постави коментар

26 Коментари

  1. Definitivno se slažem sa tobom da sa 12,13 godina nije dobra opcija za šminkanje.Maskara i može proći,u normalnim količinama je sasvim okej.Sve nešto više od toga,kao puderi,iscrtavanja obrva što ima toga,ja lično ne podržavam.Ali opet,sve je stvar ukusa.

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti na ovom postu! Imam 13 godina i mnogo sam razmišljala o tome kad da počnem sa šminkom, šta da koristim i kada. Trenutno samo koristim labelo. :)♥ Sjajan post, draga! :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Uh, sad je to pitanje malo po meni stvar ukusa.Davno je bilo mojih 12,13 :) Svakako sam u tim godinama koristila samo labelo ili sjaj za usta. Sa 18 godina sam počela da se šminkam ali i to je bilo minimalno samo vikendom kada se izlazilo. Što se tiče odlaska u školu (srednju) tu se nisam šminkala. Bila su to drugačija vremena(bar ja tako mislim). Bilo je i tada devojaka koje su dolazile full našminkane ali to su bili izuzeci.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dok sam isla u srednju skolu retko kada sam koristila puder. Sminkala sam se isto vikendom. Ah ta vremena, bila su verovatno divna :)

      Избриши
  4. Jelena draga, super tema za pisanje. Ja sam neko ko obozava i sminku, i amckanje pred ogledalom, tako da mi je bilo pravo uzivanje da citam ovaj post i saznam tuđa mišljenja na ovu temu. Kada sam ja u pitanju, moram reci da sam malo poranila, ne znajuci tada da gresim, ali sada iz ove perspektive gledano mislim da mi je ovo vreme tek za pocetak sminkanja (imam 16 godina), međutim ja sam krenula sa neki 11-12, i to pocev od maskare, pa preko nekih kreona i slično, a sada se moj dnevni mejkap svodi na jednu ogromnu rutinu. Sve u svemu, jako interesantan post, uzivala sam citajuci.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa dobro, sta sada, drugacija vremena kako kaze koleginica Milana :D Svakako hvala ti <3

      Избриши
  5. Sve sam probala, osim lakova.. i sve mi se dopada :)

    ОдговориИзбриши
  6. Super je sto si se dotakla ove teme, bas mi je interesantno da citam tudja iskustva na ovu temu. Sto se mene tice ja sam pocela da se sminkam sa 15 godina (imam 17), i moja sminka se sastojala iz vrlo samo korektora, balzama i eventualno maskare. Nesto ozbiljnije sam pocela da se sminkam u drugoj godini srednje kada sam i pocela sa puderom, iscrtavanjem obrva.. Smatram da je to u redu jer nikada nisam imala neki problem sa kozom lica, jedini problem je bio moj previse svetao ten i pegice po obrazima i nosu koje nikako nisam volela. A sto se sminke tice, ja sam kao mala skupljala maminu sminku u neki stari neseser koji sam vukla svuda sa sobom, pa i na probe folklora gde sam ga izgubila. Bila sam mnoogo tuzna, ali to sve govori kolika je u stvari moja ljubav prema kozmetici i uopste sminki. Divan post Jeco! :) <3

    Dear Miss Modern

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao bas mi je zao :( I ja sam veliki zaljubljenik u sminku <3 Hvala ti <3

      Избриши
  7. Šminkam se samo u slučaju da imam nastup sa folklorom pošto se time bavim; moram jednostavno, a inače ovako se ne šminkam. Zaista mogu da izađem iz kuće bilo kakva. Naravno, volim šminku i voljela bih da se šminkam, ali kao što si i ti rekla, sa 13 godine ne treba ništa pretjerano. Drago mi je da si pisala na ovu temu, zaista mi se dopada post, sjajan je:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Great mascara and nail polishes:)
    Have a lovely weekend!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post,mislim da je baš lepo sto imas san koji mozes da sledis ☺!Ja se čak ne sminkam svaki dan nego samo kad mi dodje a u srednjoj školi sam ☺!Mogla bi da uradis tour tog stocica ��

    ОдговориИзбриши
  10. Moram da priznam da mi se post mnogo dopao. Pored toga što je originalan i nesvakidašnji svidio mi se tvoj tekst. I ja sam sa obožavala šoping i sa 10 godina krišom uzimala mamine sjene za oči jer su bile predivne. I danas žalim što ih nema više u prodaji jer su bile predivne. Tako dugotrajne i šimeraste sjene nisam više nigdje pronašla :(

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман12/2/17 14:38

    Probala sam to labelo i sjenila i meni su sasvim dobra

    Kod mene novi post https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2017/02/recenzija.html

    ОдговориИзбриши
  12. Nice picks! ◡‿◡✿

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * ♥ Valentine´s Day Makeup Inspiration♥ *

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3