Potrošeni proizvodi-Januar

Ćao najbolji moji!

Kako ste? U ovoj godini nastavljamo sa potrošenim proizvodima kao i do sada što ste ih čitali, na kraju svakog meseca pišemo o proizvodima koje sam potrošila u tom mesecu. Volim da pišem mesečne jer se nekako motivišem da svakog meseca budu dosta proizvoda koje sam potrošila. Pa kada sam videla da mi ovakav način rada prija nastavila sam ovako i evo počinjemo drugu godinu po redu da pišemo mesečne potrošene proizvode, nemam naviku i cilj da pišem mesečne favorite jer ne kupujem nove proizvode već se trudim da potrošim ono što imam u zalihama. Već drugu godinu sam na no buy izazovu i dalje ne mogu da se otarasim neke šminke, tako da ove godine želim da se rešim dosta toga. Evo ga i post o no-buy izazovu klik ovde.

 Pa pošto sam sve napisala šta sam želela sada možemo da pređemo na post. 

Evisa vlazne maramice, ove sigurno neću više kupovati, bile su nešto jefitne pa rekoh ajde da isprobam ali maramice su lošeg kvaliteta, materijal nije dobar, nisu natopljene a imaju ovaj super poklopac koji generalno volim jer se lepo zatvori i dugo traje. Ali ove sigurno neću više kupiti. 
Fresh tečni sapun, odličan je bio, mi kupujemo na litar jer je isplatljivije a i ne isušuje ruke pa nam je bio super, sigurno ćemo ga ponovo kupiti. 
Partner je potrošio Balea men kupku i nije mu se baš svidela, pa mislim da nećemo više kupovati. Balea Men fresh 3u1 gel sam ja potrošila jer njemu se nije svidelo, ja sam ga koristila za telo i okej je bio kao takav proizvod, za lice ga nisam isprobala. 
Luxol šampon za kosu, bio je okej, ništa specijalno, nisam sada pala u nesvest, lepo je penio, lepo očisti teme, ali ne verujem da ću ponovo kupiti ovaj proizvod. 
Balea šampon za kosu, sa glinom, hladi teme, lepo peni, još lepše očisti kosu, trebalo je da se koristi jednom nedeljno, pošto je malo jači šampon. Kupiću ga ponovo sigurno. 
Sveća koju sam potrošila je čini mi se Air Wick, lepo je mirisala, nekako voćno, lepa je bila, samo što sam je zeznula na početku nisam je pustila da izgori ceo krug i zato je ostalo ovoliko sveće na ivicama. Sada sveću koju imam i koju volim nemam ovih problema, sveća gori cela. Čini mi se da do sada nisam ubacivala sveće ali eto sada ću ubacivati pa da razmenimo savete i iskustva. 
Eveline turpija sa četiri strane, bila mi je super, ali se već baš potrošila pa nema više smisla čuvati je, druga je Essence i dalje je nova ali dzabe kada ne radi ništa, bukvalno turpijam nokat sa papirom, ne razumem. Fresh štapići, nisu nam bitni koji su u pitanju, mada bih želela sledeći put da preteknem majku i da ubacim biorazgradive, da isprobamo kakvi su.
Essence puder konačno potrošen, mnogo mi se dopao ovaj puder, baš je lepo izgledao na mojoj koži, nažalost više se ne proizvodi. Golden Rose kameni puder, konačno potrošen, imala sam ga godinama, uvek su dolazili neki drugi puderi pa nikada nisam uspela da potrošim, zato sada sam se baš potrudila. Puder je inače okej, ima mnogo boljih ali za taj novac je bio super. 
Catrice blur stik, koristila sam ga kao prajmer kako bih ga potrošila, ništa nisam videla da ovo radi, niti nešto bluruje, stvarno ne znam  za šta je napravljen. 
Shea Butter ulje za kosu, koristila sam ga jedno veče pre pranja, drzala sam ga sigurno oko sat vremena na glavi, isprala sam kosu veoma lepo, bila je okej, nije se mrsila, lepo je mirisala ali nisam primetila da je nešto posebno uradilo. Možda da kupim još jedno pa da probam na mokroj kosi, možda će tad biti nekog bolje efekta. 
Olival ulje sa zlatnim šljokicama je potrošeno, odlično ulje za kosu, svima preporučujem njihova ulja u rangu su sa Nuxe uljima za kosu pa ih potražite u drogerijama. Odlično je za lice, telo i kosu. Koristila sam ga za sva tri i odličnoo je, koristila sam ga leti na telu a i na kosi kao pakovanje za kosu. Sigurno ću kupiti ponovo. 
Lenor omekšivač je moj omiljeni, miriše sveže, miriše na čisto, baš kako volim da mi odeća mirise, zato sigurno ću se vratiti na ovaj omekšivač ali u međuvremenu želim da isprobam nešto novo. Inače je odličan i sve preporuke za ovaj omekšivač. 

Želim da nastavim da ubacujem kućnu hemiju i sveće, jer mislim da možemo i to da preporučujem jedni drugima. Hvala vam što čitate moj blog i što komentarišete. 

Koji od ovih proizvoda ste koristili?? 


Постави коментар

16 Коментари

  1. It is wonderful that you were able to use up so many items! It's a little bittersweet to finish the powder, since it isn't produced anymore. I hate when that happens!
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  2. Volim ovakve postove. Iskreno, apsolutno nijedan proizvod nisam probala. Možda samo Lenor, ali se ne sećam. :D

    http://andjelina-svastara.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! ❤️
    https://https//sarapokorni.blogspot.com/?m=1/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlični potrošeni proizvodi! Ja sam ih isto prije pisala na mjesečnoj baz ali sam smanjila dosta toga, trudim se da trošim samo ono što imam, pogotovo sa kozmetikom. Vlažne maramice mozes iskorititi za brisanje cipela i prašine, bar nemoras kupovati one posebne maramice za namještaj. Tako ja iskoristm svoje ako vidim da mi ne odgovaraju ili da su presuhe.

    ОдговориИзбриши
  5. Ja baš volim ove tvoje postove, podstakneš me da više trošim proizvode nego da ih samo gomilam. Za sada imam jednu punu kesu potrošenih, videću da li post da napišem ili video da snimim. Uglavnom, jedva čekam da vidim šta ćeš da potrošiš u februaru. :)

    The Fashion Spell | YouTube | Insta

    ОдговориИзбриши
  6. Jooj ovaj Essence puder sam bas dugo koristila.
    Sjecam se da sam nakupovala zalihe dok su izlazili iz asortimana, toliko dobar mi je bio :D

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3