Pan that palette 2021

Ćao najbolji moji!

Kako ste? Nisam ovo radila do sada, medjutim vidjam stalno na drustvenim mrežama da rade ovo i panuju po neku paletu. Ovo je moja čini mi se najnovija paleta, najlepših boja i volela bih da bar dodatknem pan jer ovo je idealna paleta za svaki dan. Ima potencijala i za vecernji makeup look, ali mi je bitnije da mogu da se svakodnevno šminkam njom. Panujem ovu paletu na godinu dana, nadam se da će biti napretka jer samo nju koristim od kada sam je dobila, verovatno neću uspeti da je potrošim ali trudiću se da što više uživam u njoj. Boje su mnogo lepe, pigmentacija je takodje odlična, prelepo se blenda, stvarno mi nije potrebna nijedna druga paleta. Imam još paleta koje bih panovala ali mislim da je ovo jedan odličan početak panovanja paleta tako prvo počinjemo sa njom. Mislim da cu napraviti presek tek na 6 meseci ili možda tek na kraju godine kada bude bilo finale. Svakako želim da motivišem i vas da izaberete neku paletu da počnete da je panujete, uživajte u paleti, igrajte se, osećaj je divan. 
















Постави коментар

8 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3