Finish 7 By Spring 2021-MAKEUP

Ćao najbolji moji!

Mnogo volim izazove i ovo je definitivno ozbiljan izazov za mene, već neko vreme vučem neke proizvode kroz kolekciju i nikako da ih potrošim. Pa sada je došlo vreme da ih aktivno trošim i nadam se potrošim. Dosadili su mi i dugo ih imam a naravno da se kod mene ništa ne baca, uvek se pronađe namena za taj proizvod. Tako da evo 7 proizvoda iz makeup kolekcije koje želim da potrošim do kraja marta. Na kamenim proizvodima bar da dotaknem pan ako ne uspem da ih potrošim, motivisana sam i verujem da ću uspeti da potrošim druge proizvode. U ovom tagu trošimo:

  • Catrice puder u kamenu za matiranje lica
  • Essence hajlajter iz neke davne limitirane kolekcije
  • Velena BB krema, na pola je tako nadam se će biti potrošena
  • Essence maskara jer ne želim da mi se osuši
  • Catrice kao gel za obrve, takođe ima ga još jako malo
  • Golden Rose korektor, vrlo malo je ostao 
  • Aura korektor skinut je stoper i ima ga jako malo 
Ko želi može da se pridruži naravno, volela bih da vidim šta vi trošite.





Постави коментар

10 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3