Medical Plants umivalica, piling i maska za lice-recenzija

Cao najbolji moji!

Medical Plants je porodicna firma u koju vec tri generacije farmaceuta ulazu znanje i ljubav. Postoje vec 25 godina i imaju razne proizvode, inovativni su i idu u korak sa vremenom. Danas imam tu cast da vam pokazem tri proizvoda koje mozete da pronadjete na njihovom sajtu medic-plants.com. Ovo su moja tri favorita, izabrala sam proizvode iz razlitih linija i ovo je moja trenutna rutina nege lica.

Aloe Vera Pantenol kaze da je blagi gel za umivanje, sadrzi aloe veruj, pantenol, spirulinu, glicerin i hijuluronsku kiselinu. Pogodan je za svakodnevnu upotrebu i namenjen je svim tipovima koze. 
Prvo moram da pohvalim pakovanje, ima pumpicu koja olaksava posao, mnogo volim kada vidim da proizvod ima pumpicu i jos ako je kvalitetna taj proizvod me je kupio. Ova umivala je laka za doziranje, potrebna mi je jedna pumpica za celo lice. Koristim je ujutru kako bi me razbudila i odlicna je, nema zatezanja lica, nema crvena sto me je stvarno iznenadilo. Na moju kozu deluje smirujuce. Posle njega lice je glatko, meko na dodir. Preporucujem je kombinovanoj kozi. 


Maska za lice Kaolin. Posle gela ne ide maska ali kad sam vec tako postavila fotografije neka ih. Kaolin maska je namenjena suvoj i normalnoj kozi. Sadrzi prirodne pigmente: cink oksid i titanijum i prirodnu belu glinu bogatu mineralima. Kada sam videla da je sa glinom rekoh narucuj. Obozavam maske sa glinom, nekako su mi najbolje a imam kombinovanu kozu/normalnu. Maska moze da se koristi 2-3 puta tokom nedelje. Drzi se 30 minuta. Dopada mi se zato sto nema zatezanja lica posle nje, nema peckanja i lako se skida, sto je veoma interesantno, glinene maske se obicno tesko skidaju. Vec sam je pola potrosila, nastavicu da je koristim. Da li je preporucujem? Da! 


Kajsija piling namenjen je pilingovanju koze lica, vrata i dekoltea, preporucuje se koriscenje do dva puta nedeljno. Nanosi se na suvu, vec ociscenju kozu lica. Miris je predivan, mirise mi na neke kolacice. Piling je srednje gruboce, nije agresivan i mojoj kozi bas prija. Posle njega koza je divna i mekana na dodir, preporucujem ga. 


Da li vam se dopdaju proizvodi? Da li vam se dopao post? 


Постави коментар

0 Коментари