DM, AVON, LILLY HAUL 2020

 Ćao najbolji moji! 

Dobrodosli na moj blog, kako ste? Prehotnih dana bila je akcija u Dm drogeriji 15% na sve artikle plus na one vec snizene. Takodje mislim da i dalje traje akcija 2 proizvoda za negu lica ili ciscenja lica imate 25% popusta sto je fantasticna cena i ja sam je iskoristila jer je na 25% bilo plus 15%. U nastavku ovog posta mozete da procitate sta sam sve kupila na ovoj akciji. Nisam kupila nista van spiska tako da sam zadovoljna kupovinom. Da li ste vi ulovili nesto na ovom snizenju? 

A posle 2 dana otisla sam u Dm i Lilly normalno, jos neke stvari sam "zaboravila" pa sam se vratila po njih. I tu je Avon haul, par sitnica koje sam narucila. Uzivajte! 

Balea uljani gel za tusiranje, nisam ga do sada koristila ali sam normalno videla na instagramu da sve gori zbog ovog gela. Naravno uzela sam ga, kakav ce biti ne znam,  nisam ga jos isprobala ali ovo je bilo na mojoj listi za kupovinu. Napisacu i cene za svaki proizvod sa popustom: 84din. 
Balea sampon sa glinom, nisam probala i ovo je bilo takodje na spisku i jedva cekam da ga isprobam jer u poslednje vreme sve sto je sa glinom kupujem. Cena 148din.
Dva Balea Men gela za tusiranje, njemu se svidjaju kakvi su a i meni lepo mirisu pa tako da smo uzeli jos dva po super ceni od 84din.
Balea maska za lice, ne znam da li je nova ali za mene jeste, pa tako da nisam mogla da prodjem samo pored nje i ovaj proizvod je neplanirana kupovina. Videcemo kakva je ako je neko koristio neka ostavi komentar! Cena je bila 94din.
Balea Aqua serum za lice koristila sam ga pre nekoliko meseci pa sam trosila neke druge ali sada sam ga uzela da ga imam za svaki slucaj, ovo je planirana kupovina jer ovo je jedini proizvod koji moze da mi umiri kozu posle grubog pilinga. Na akciji je bio 279din. 
Balea so za kupanje, mnogo mi se dopadaju pakovanja i miris ovih proizvoda, pa tako da sam sada uzela jos jednu so po ceni 67din. 
Balea kapsule za lice, probala sam ih vec jednom i bile su mi okej kao prajmer za lice, ovako za neku hidrataciju ne, posto su mi malo lepljive, ali kao prajmer pre pudera su odlicne zato sam ih i uzela, posto ide hladnije vreme pocinjem vise da se sminkam nego leti. Cena je bila 88din. 
Mega care shea butter ulje za kosu, kako sam shvatila ovo je vruce ulje za kosu i to za jednu upotrebu. Ja sam mislila da je samo za krajeve, ima nekoliko vrsti ali ja sam izabrala eto ovu za pocetak. Upotreba je da na suvu kosu nanesete ovo vruce ulje i tako drzite nekoliko sati ili celu noc pa se tek onda ispere kosa. Probacu ne znam, ako znate pisite! Cena je bila 135din.
Donto dent zvake za auto, cena je bila 160din. Nista specijalno, stalno kupujemo ovakve zvake za auto. 
Donto dent pasta za zube, uzeli smo dopunu da imamo, koristimo je vec mesecima, mozda i vec godinu dana, pricala sam vam o njoj, odlicna je. Cena 84din.
Sada mozemo da predjemo na Avon haul, uzela sam Aloxa Monol piling za telo, mislim da je mnogo jak taj kokos, pa mozda cu i proslediti ovaj piling.. Cena cini mi se oko 300din. 
Avon Real i Avon Percive, muski i zenski parfem, kupila sam ih na akciji, za sada mi se dopadaju kako mirisu, postojani su na kozi sto mi je okej, bili su cini mi se 399din. 
A onda dva dana kasnije vratila sam se u Dm po jos dve stvari, sve maske za lice, prva je Freman maska clay mask, plave boje je i jos uvek je nisam probala ali sam cula samo pohvale tako da jedva cekam da je probam. Bila je oko 500din. 
Balea maska 3u1 sa roze glinom, videla sam je kod neke devojke na instagram pa rekoh ajde i ja da se isprobam, deluje mi zanimljivo za sada pa cemo videti. Ona je 3u1, kao umivalica, piling i maska. Mozda pamtite onu crnu 3u1 koju sam hvalila, pa mislim da je ovo slicna njoj. Svakako javljam utiske. Bila je oko 350din. U dm drogeriji. 
U lilly drogeriji traje akcija 50% na Essence proizvode koji izlaze iz asortimana. Uzela sam ovaj karmin u broju 01, prelepa nude nijansa. Pakovanje mi je predivno, bas je lepa nijansa. Bio je 150din. 
Dve olovke za usne po ceni od 60din, prosto sam morala da ih uzmem, okej su, koristila sam ih i pre. 
Essence maskara koja izlazi iz asortimana na akciji 199din. Nisam je probala, deluje mi cetkica okej za sad. 
Velnea nail polish, remover pads, bas dugo sam ih zelela, pa cemo videti kakav je proizvod, ima tufere za skidanje laka sa noktiju. Cena je 150din. 
I za kraj, maramice koje su mi bile preslatkee, zato sam ih i uzela. bile su oko 50din. 

Da li vam se dopadaju ovi proizvodi? 



Постави коментар

4 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3