Potrošeni proizvodi-Februar

Ćao najbolji moji!
Ovde sam pisala o januarskim potrošenim proizvodima pa ako ste propustili pogledajte klik ovdee. U ovom postu nema toliko proizvoda kao u januarskom ali verujte trudila sam se da trošim. U februaru sam kupila samo novi gel za tuširanje, brijače i paste za zube, samo to mi je bilo potrebno. I dalje se držim izazova no-buy-challenge-2020. Sada u nastavku pogledajte šta sam sve to potrošila. 

Tečni sapun za ruke, ocean, fino pakovanje, kupujemo u običnoj prodavnici marketu. Baš je povoljan a odličan za ruke. Sačuvajte čep za akciju čepom do osmeha ili čep za hendikep. 
Velnea cotton buds, korisitim ih za popravljanje šminke, naročito ajlajnera, jako su dobri i kvalitetni. Redovno ih kupujem. 
Ne znam da li sam pričala o ovom intimnom gelu, prvo sam potrošila Genera, pa sam presipala iz Dm neki gel, takođe je bio dobar, pa sada koristim Velnea novi gel. Ovaj gel je bio okej, nije ništa specijalno. 
Balea gel za tuširanje, jedva sam potrošila ovo, mislim da ovo više neću kupovati baš zbog tih šljokica, ništa se ne zadržava na koži, sve klizi i sve pada u kadu. Ne znam koliko mi treba ovog gela da bih se cela istuširala kako treba. Ne preporučujem. 
Skinology piling krema za lice ovde sam pisala o njoj klik ovde. Malo sam se i tuširala sa njom haha, da bih je brže potrošila jer mi je trajala celu večnost a stvarno mi je dosadila. 
Velena body piling, okej je, fantastičan je ustvari, ponovila sam kupovinu a onda je tokom prvog korišćenja na vrhu gore u levom ćošku izletelo sve iz tube po mom kupatilo. Zašto nije htelo da izlazi normalno na čep ja ne znam ali znam da sam sigurno 45 minuta ribala kupatilo. Piling mi se dopada, ali više nisam sigurna u pakovanje. 
Konačno je otišla Avon krema za stopala sa lavandom, mazala sam skoro svako veče i otišla je. Baš sam uživala u tom mirisu i hidrataciji. 
Mini parfem little sequin dress, prelep parfem, samo što ga sada u Avon katalogu nažalost nema.. Tugujem :D 
Potrošila sam nekoliko testera, multiactiv kozmetika je odlična što se tiče nege lica i tela. Potršila sam masku za predeo oko očiju i super je bila, verovatno ću kupiti još. Balea maska za lice, prejak miris, mislim da neću više kupovati.
Balzam od Balee koji ne preporučujem, stvarno mi nije jasno šta je trebao on da radi ali svakako nije uradio ništa. Da mi je bar omekšao kosu ali ni to nije uradio.. 
Dva Econimic parfema, pa onako, nisu nešto ali eto mama i ja smo ih na smenu koristile. 
Rosal labelo se pokvarilo, olovka od Max factora se osušila a Ingrid karmin je skoro potrošen ali nemam više strpljenja da radim sa njim.
Dva Ebelin sunđera, ne mogu više da se operu zato sam kupila nove, ovi stari idu u kantu. Super su stvarčica i koristim ih baš redovno da skidam maske sa lica. 
Multiactiv atopic cream me je oduševila, planiram da kupim full size pakovanje, dovoljno je masna i bogata. 
Da li ste koristili neki od ovih proizvoda?? 

Постави коментар

0 Коментари