Look fantastic January 2020

Ćao najbolji moji!
Pisala sam o decembarskoj kutiji ovde  Look Fantastic decembar. Pre nekoliko nedelja mi je stigla januarska kutija ali tek sada vam objavljujem ovaj post. Pa u nastavku mozete da pogledate šta se sve nalazi u janurskoj kutiji. 
Što se mene tiče, zadovoljna sam kutijom za ovaj mesec, više mi se sviđa ova kutija od prethodne po sadržaju kao i po dizajnu. Morate da priznate da su vrhonski odrađene.
Uz svaku naručenu kutiju dobijate Elle magazin. 

Prvi proizvodi su šampon i regenerator za kosu. Dolaze u okej količini, mislim da će za dva korišćenja biti dovoljno. Nisam još uvek isprobala ali jedva čekam. Prvi utisak je da prelepo mirišu i da sigurno nisu jeftini full size pakovanja. 
Tea tree oil, ulje za telo, baš je jakog mirisa i to mi se ne dopada. Ne volim jake mirise kao ni jake parfeme na svojoj koži. Ne volim ništa što me guši jer se ne osećam prijatno. Zato uvek biram slabije i jeftinije varijante.
Tu je i anticelulit proizvod za telo u borbi protiv celulita. Prijatnog je mirisa i to je ono što mi se dopada. Nisam ga još uvek probala ali uskoro ću pa javljam kakvo je. 
Serum za lice, nisam probala ali super izgleda. Pakovanje je okej, ništa specijalno. Možda je to moglo malo drugačije ali dobro, bitan je proizvod unutra. 
Olovka za usne, veoma lepa i nude nijansa. Naravno da sam je odmah isprobala jer nisam mogla da čekam. Meni se mnogo dopada kako mi stoji na usnama, veoma dobra olovka odličnog kvaliteta. Nije suva ni previše kremasta baš olovka kakva treba da bude. 
Tuferi za skidanje šminke, u pakovanju su 3 i nisam ih probala. Vrlo su mekani i nežni na dodir. Nekako mi je žao da ih koristim kako su lepi roze i slatki. 

Koji proizvodi su vam se najvise dopali??
Ljubim vas! 

Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3