Eveline cosmetics-recenzija

Cao najbolji moji!
Sigurno ste culi o Eveline brendu, mozete ga pronaci u Lilly i Dm drogerijama. U ovom postu citate grupnu recenziju o Eveline ulju, gelu za umivanje i anticelulitu. Eveline je brend koji ima na trzistu razne proizvode, probala sam svasta od njih i uglavnom su mi se proizvodi svideli jer su stvarno kvalitetni. Mozemo da predjemo na post..

Eveline Oils nature ulje sa 7 prirodnih ulja, namenjeno je za telo, lice i kosu. Najvise mi se dopada miris, neverovatan je, koristim ga kao pakovanje na kosi. Ponekad se namazem cela uljem, kada osetim da mi je koza suva i da joj je potrebna dodatna hidratacija. Ulje se brzo upija, tako da mozete posle 2,3 minuta da se obucete. Dopada mi se proizvod bas zbog toga sto stvarno nahrani kosu, krajeve kose mi preporodi i zato sada koristim samo to. 
Mozete ga pronaci u Dm i Lilly drogerijama, odlican je i sve preporuke od mene! 
Eveline Facemed umivalica sa crnim ugljem, koristila sam i piling iz te linije i bio je odlican, posto sam ga potrosila i bacila, sada pricam samo o umivalici. Crna je poput uglja, lepo mirise, osvezavajuce, primetila sam da mi lepo i detaljno ocisti lice. Brzo se skida sa lica sto je plus, ne volim nesto da skidam 3 dana ali bukvalno. Dopada mi se zato sto redovnim koriscenjem postizu se i vide se rezultati. Nisam imala bubuljice, koza mi je bila sveza i zdrava. Sve preporuke 

Eveline slim 4D, probala sam nekoliko ovih anticelulit gelova od Evelina i svaki je poseban i namenjen na drugaciji nacin. Ovaj zuti mi se posebno dopao zbog mekoce i glatkoce koja ostaje posle njega na butini. Da li je smanjio celulit, u poputnosti nije, ali se definitivno manje video i koza je bila divna. 
Koji anticelulit vi koristite?? Eveline preporucujem! 
Da li vam se dopao post?




Постави коментар

48 Коментари

  1. Nisam nikada probali neku gel protiv celulita, potrazit cu ovaj, cini se dobar. Gel za umivanje se isto cini super.

    ОдговориИзбриши
  2. I hadn't heard of this brand but everything sounds really wonderful. Thank you for sharing your thoughts on these items!
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  3. I have never heard about it, but looks very interesting , thanks for sharing.
    New post on My Blog | Instagram | Bloglovin

    ОдговориИзбриши
  4. Seems like they are good products :)
    I'm already following you, hope you can follow
    my blog now!
    kisses!

    My blog - Lalabetterdayz

    ОдговориИзбриши
  5. this looks wonderful! I have followed your blog!

    ОдговориИзбриши
  6. Great products, thanks for sharing

    ОдговориИзбриши
  7. Thanks so much for sharing your thoughts on this product! Lovely Post!
    Allurerage
    Thetrendybride

    ОдговориИзбриши
  8. I very like this brand and I'd like try the all cosmetics :)

    ОдговориИзбриши
  9. Great post :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    ОдговориИзбриши
  10. It look great products.
    I am following you.
    xo
    www.dicasdeblogueira.com

    ОдговориИзбриши
  11. Amei conhecer os produtos, parecem ser incríveis!
    Beijos. 
    Diário da Lady

    ОдговориИзбриши
  12. These products look great. Thank you so much for sharing.

    I've followed your blog. Hope you'll follow back.

    ОдговориИзбриши
  13. Nice post. :)
    Sure, we can follow each other. I have just followed your blog and hope to welcome you on mine soon. :)

    P&P style ♡ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ♡

    ОдговориИзбриши
  14. Lovely review. The face gel is something I would love to try.

    ОдговориИзбриши
  15. These products sound so good!
    https://chicchedimamma.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Thanks for the honest review, I'm really curious about the serum!

    xoxo
    Lovely

    http://mynameislovely.com

    ОдговориИзбриши
  17. All products look good. I haven´t tried them yet.
    Thanks for sharing. Have a nice day!

    ОдговориИзбриши
  18. I love Evelyn, great quality at a budget price
    http://www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3