Catrice noviteti-prolece/leto 2020

Ćao najbolji moji!
Konačno u moje ruke je stigao Catrice paket, u nastavku pgoledajte koji su to proizvodi koji su već trebali da se pojave na policama u drogerijama. Oduševljena sam koliko brojčano ima proizvoda pa u nastavku pogledajte koji su to proizvodi..

Kako izgleda kutija a potom i unutrašnjost. Tu je letak na kome su ispisani prozvodi koji se nalaze unutra. 
Catrice Pro Slim Eyeshadow palette. U nijansi je 010 Courage Is Beauty. Kaže da su 14 senki u ovoj paleti visokog kvaliteta kao i da se odlično blenda. Po meni boje su predivne, paleta je stvarno tanka stvarno je slim. Boje još nisam probala ali mislim da obećavaju, da će biti super. Jedva čekam da se igram sa njom. 

Catrice no more red prime and fine. Prajmer za lice, mislim da je unutra zelene boje da bi prekrilo crvenilo. Kaže da je hidrantno pa sad ne znam ali mislim da ga neću otvarati baš zbog toga što nemam problem sa kožom. Nekome će biti potrebnije. 
Catrice baza za lak i lak za nokte. Baza je napravljena od samo tri sastojka što kada pogledate sastav je stvarno istina. 
Nežna rozikasta nijansa je u broju 95 you keep me brave. Nisam probala pa tako i ne znam šta bih vam rekla. 
Catrice plumping serum 1,5% sa hiluronskom kiselinom. Miris je divan, probala sam ga i oduševila se teksturom. Blago je lepljiva ali nije kao neki serumi, sasvim dovoljna da nalegne puder. Pipetica je okej, nije nešto kvalitetna ali mislim da će super da odradi posao. 
Catrice puder 5 in one. Kaže da matira, vodootporan, otporan na znoj, fiksira i sadrži spf 10. Jedva cekam da ga probam, u nijansi je 010 Transparent. Naglasila bih kao veliki plus to što puder ima ogledalce. Stvarno mi nije bitno ali u ovom slučaju je fantastično. 
Lip balm sa konopljem i mentolom. Zelene je boje i neverovatnog pakovanja. Pakovanje mi je prelepo! Nisam ga probala ali mi deluje baš dobro. 
Catrice high volume, četkica ima dlačice, znači nije silikonska. Takođe je nisam probala ali mi deluje obećavajuće. Pakovanje je elegantno. 
Catrice tattoo liner 010 black waterproof kaže da je više od 270 finih dlačica sastavljeno u četkicu. Sadrži i kuglicu tako da se ne brinete za sušenje ajlajnera. 
Catrice instant awake concealer. Sviđa mi se kako izgleda, spužvica na kraju je jako mala ali vrlo nežna. Jedva čekam da ga isprobam. Nijansa 005 Neutral light. 

Catrice volumizing extreme lip booster sa hot chili extractom. Znači probala sam ga na usnama i sigurna sam da više nikada neću to staviti na svoje usne. Meni se efekat ne dopada i jako su me pekle usne. Videla sam da mnoge devojke obožavaju ovo, meni se ne dopada. Verovatno ide dalje. 
Svi na okupu, da li planirate da kupite neki od ovih proizvoda??

Постави коментар

0 Коментари