Catrice HD liquid coverage recenzija pudera

Ćao najbolji moji!
Na instagramu sam okačila sliku ovog pudera, bilo je dosta komentara o tome kako možda ovo i nije najbolji puder na svetu. Naravno, svako je u pravu jer nemamo svi isti tip kože, a vrlo je bitno da znate kakav tip kože imate. 
Puder dolazi u staklenoj ambalaži od 30ml, ima pipeticu koja je okej, dozira lepo proizvod. Pakovanje mi se dopada. 
Kaže da matira i to odmah da vidljiv efekat. Moj puder je u nijansi 002 Porcelan Beige. 
Tekstura mu je malo tečnija od ostlalih pudera koje sam probala, jedna do dve pumpice mi je dovoljno za celo lice. 
Blendala sam ga četkom i blenderom, naravno blenderom je mnogo bolje ispalo. Sada koristim samo blender i zadovoljna sam. 
Meni se ne uvlači u linije oko nosa i usana. Imam normalnu kožu, malo suvi obrazi i malo masna T zona. Svakako hidriram kožu pre nanošenja jer to je obavezan korek. 
Ljudima sa masnom kožom bih preporučila mislim da je savršen za masnu kožu. Suvoj koži ne preporučujem, ostavlja pečate i istakne suve delove.
Kažu da mu sastav nije baš najbolji. Ne znam, ne gledam baš toliko sastav i ne razumem se u to zato se ograđujem, meni je odgovarao, ne znači da će i vama. 
Možete da ga pronađete u drogerijama. 
Da li volite ovaj puder??



Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3