Pixi PR-20 years of Glow!

Ćao najbolji moji!
Još jedan paket od Pixi-a, realno oni imaju najbolja PR pakovanja koja sam u životu videla. Oko Nove godine obradovao me je DHL, pa sada u nastavku pogledajte kako je sve to izgledalo. Slikala sam sve čim je stiglo, zajedno smo otvarali proizvode. Samo mi je ovoliko vremena trebalo da napišem i objavim ovaj post. 
Prve par slike su kako izgleda kutija, spolja i iznutra. 




Glow mist-sa propolisom i arganovim uljem. Meni se ovo mnogoooo dopada! Probala sam ga već par puta i prelepo mirise, osveži mi lepo lice, baš je fino. Prskalica je savršena, mekšu prskalicu nisam videla, lagano rasprši proizvod po licu. 


GLOW tonic, pa konačno je stigao i kod mene. O njemu su svi pričali. Imam par koje moram prvo da potrošim da bih krenula ovaj, ali jedva čekam da ga isprobam. 
Rose Ceramide cream, imam onu Pixi vitamin C, pa dok nju ne potrošim ovu još neću otvarati. Ali jedva čekam da isprobaam! 
Sledeća je Pixi paleta! Probala sam njihove senke i meni se baš dopadaju. Ovo su sve sjajne senke i zato su mi odlične za ceo kapak. Dodam malo maskare i spremna sam. Oduševljena sam paletom. Nju sam odmah probala.

Crna olovka, masna je i ne skida se! Probala sam je na ruci i nosila sam je ceooo dan! Jako mat crna olovka. 
Još jedan karmin, imam već dva i ne skidam ih sa usana. Volela bih da skupim celu kolekciju. 
Sjaj za usne koji je za volumen, peckaju usne i kao daje taj osećaj napućenih usana. Super sjaj. 


Koji proizvod želite da čitate u vidu recenzije??

Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3