Lookfantastic decembar 2019

Ćao najbolji moji!
Prvi put sam narucila LookFantastic kutiju, narucila sam za decembar. Stigla je bas za Novu godinu, sadržaj kutije možete da pogledate u nastavku ovog posta. Našli su se lepi proizvodi, naručila sam i za januar pa uskoro čitate i o tome samo da stigne. 
Prvo da pohvalim izgled kutije, prelepo je. Odlicno je upakovano tako da ne može doći do oštećenja. Baš sam oduševljena kako su sve smislili i upakovali. 
Prva stvar je Sleek paleta, imam ih već dve i super su, baš sam zadovoljna njima, imaju dobru pigmentaciju, lako se blendaju i odlično saradjuju sa drugim bojama iz drugih paleta. 
Ajlajner, deluje kao mini size proizvod, intenzivno crn, olovka ajlajner, lako se nanosi, dugo traje na ocima. Pisaću vam o njemu. 
Ovo je koliko sam mogla da zaključim nešto poput umivalice za lice, koja se drži 3 minuta, tj.masira 3 minuta. Videćemo kakva će biti. 
Sprej za kosu, nisam ga koristila i ne znam kako se ponaša. Kada probam sigurno javljam utiske. 
Krema za lice, lagane je strukture, videćemo kakva je kada je isprobam. 
Eh sada trepavice. Ove trepavice sam već 3 puta nosila i dalje su kao nove, ne mogu da verujem da su tako kvalitetne. Verujem da ću pronaći način da ih još naručim. 
Da li volite njihove kutije? Da li naručujete??

Постави коментар

3 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3