Elizavecca-New in #2

Cao najbolji moji!
Na instagramu bas slikam i pisem o Korejskoj kozmetici. Obozavam je, rado je kupujem i isprobavam nesto novo. Ako niste do sada probali sta cekate? Cim se ukaze prilika obavezno nesto isprobajte. Elizavecca je Korejski brend. Dobila sam jos jedan paketic od njih ali sam sama birala proizvode. U nastavku pogledajte koji su to proizvodi koje cu uskoro testirati.
 Maska za lice 24 gold, jedva cekam da isprobam jer sam toliko cula lepih stvari o njoj. Druga je bubble maska koju sam cini mi se vec isprobala u full size pakovanju i treca je tester kremice.
 Hell pore peeling pad. Ovo sam toliko zelela da probam, radi se o piling tuferima sa kojima pilingujete lice. Ogromno je pakovanje, tuferi su srednje velicine. Roze su i bas su natopljeni, cak imate dzepcic u kome mozete da stavite prste kako bi lakse pilingovali lice. Jedva cekam ovo da probam i da javim utiske!


 Sledeca stvar je krema za skidanje sminke. Jako cudno, barem meni jer ovo do sada nisam koristila. Pakovanje je preslatko, bas su pazili na svaki detalj. 


Da li ste probali neki od ovih proizvoda?

Постави коментар

0 Коментари