Catrice i Essence Srecni praznici

Ćao najbolji moji!
Gde ste? Šta radite?? Kako ste? Kako provodite ove praznike??
Pre nekoliko dana me je iznenadio paketić kao i svaki prethodno hoho. Essence i Catrice su mislili na nas. Nikada srećnija nisam bila. Nekada sam sanjala o njima kako bih volela da imam sve njihove proizvode a sada saradjujem sa njima. Predobar osećaj! U pitanju je zahvalnost! Od početka ove godine želim da vam dokažem i pokažem da je najbitnije da budete zahvlalni a stvari će same dolaziti na svoje. Pre samo godinu do dve sam razmisljala kako bi bilo super da isprobam sve od Essence i Catrice proizvoda i evo ih. 
Ovo je moj treći paket od njih. Pa u nastavku pogledajte šta se sve tu nalazi.
Catrice HD liquid coverage puder. Nijansa 002 porecelain beige.  Dugo sam zelela da probam ovaj puder, sada konacno imam priliku da ga probam i nikada srecnija nisam bila haha :D Catrice izgleda ispunjava zelje sto je odlicno. Svi su ga hvalili na instagramu i jedva cekam da ga isprobam.
Catrice the fresh nude 010 Newly Nude. Koristila sam drugu nijansu ove palete, i super su bile, verujem da je i ova super.

Catrice blush box 010 Dolce Vita. Rumenila nemam naviku da stavljam ali sve vise dolaze u moje ruke, zato moram da pocnem haha. Ovo je prelepo uradjeno.

Essence all about matt! Nikada ga nisam probala a postoji 100 godina, sada konacno imam priliku da ga koristim. Jedva cekam! 
Catrice prime and fine. Obozavam prajmere, puder mnogo lepse legne na njega nego inace bez prajmera. Zato koristite dobre prajmere! Ovaj konkretno nisam probala ali jedva cekam. 
Catrice liquid camouflage 010 porcellain. Moj favorit godine i zivota, dobila sam samo drugu nijansu. Odlican korektor.
Essence kajal pencil 01 black. Kremast je i bas intenzivno crn, jedva cekam da ga isprobam. 
Ajlajner vec koristim, sada sam dobila dopunu, takodje odlican ajlajner, lako je raditi sa njim.
Essence sjaj za usne 07 happiness in a bottle. Koristila sam nekoliko i super su, ne volim toliko sjajeve ali i kada ih stavim super su. 
Essence I love extreme. Jos jedan favorit, ovo sam smorila sve zive sa ovom maskarom, odlicna maskara za taj novac. Uporedjuju je sa Too Faced maskarom. 
Nijansa 14 do you speak love? Lakovi za noktee nikada dosta. Ovo je jedna novogodisnja crvena nijansa. Bas se radujem da probam ovu liniju.

Catrice crveni karmin demi matt 060. Karmin koji mi je na prvu kupio, pakovanje je veoma elegantno. Crvena nijansa je prelepa. Jedva cekam da ga koristim. 

Da li ste koristili neki od ovih proizvoda???
Instagram: 

Постави коментар

0 Коментари