Blogmas #29 Moji licni ciljevi za 2020.

Ćao najbolji moji!
Primetila sam da kada ovde obećam nešto pridržavam se toga, kao što je bilo prethodnih godina ako se sećate. Ne znam u čemu je stvari ali volim da napisem ovde svoje ciljeve. U ovom postu sam napisala kako vi da napisete svoje liste a sada konkretno moji ciljevi. Verujem da uz novi Bullet planer koji pocinjem da ukrasavam bice i manjih ciljeva na mesecnom nivou, verujem da ce vam se dopasti kada ga budete videli. Narucila sam i stikere sa Aliexpressa i jedva čekam da stignu. 
Pa možemo da krenemo redom.

Lični ciljevi-sve što želite da uradite, da budete i imate.
Zelela bih da uspem u ovome sto radim. Blog je moja najveca ljubav. Želim da budem organizovanija.

Odnosi-porodica, prijatelji, emotivni zivot, saradnici
Najbitnije je zdravlje. 

Zdravlje-telo kondicija
Pa kada smo vec kod ove kategorije, zelim da se vratim u teretanu, prvenstveno zbog zdravlja i bolje kondicije. 

Karijera i obrazovanje-posao, obrazovanje, ciljevi u karijeri
Zavrsetak fakulteta to mi je trenutni prioritet. Blog kao posao. 

Slobodno vreme-rekreacija, hobi, zabava, odmor
Slobodno vreme koristim za pisanje bloga. Zelim da odgledam puno novih filmova i serija. 

Finansije-dohodak, ustedjevina, ulaganja, investicije
Ovu kategoriju zadrzacu za sebe. Mislim da je fer i korektno. 

Drustveni doprinos- humanitarni angazman, poboljsanje opsteg stanja i slike vase drzave i naroda u svetu...
Da skupim hrabrosti za dobrodovoljno davanje krvi. Meni je to malo a nekome ce pomoci. 

Koji su vasi ciljevi???

Постави коментар

0 Коментари