Blogmas #27 Dm, Lidl Haul

Cao najbolji moji!
Jos jedan haul post u ovom blogmasu! A bice jos jednih i potrosenih proizvoda, želim da u Novu godinu udjem potpuno čista, bez dugova i praznih kutija od proizvoda. Tako da do kraja rasciscavamo sve! Ovo nije veliki haul ali opet sam htela da zabeležim. 
Prva je maska za predeo oko ociju. Trebalo bi da hidrira, mislim da je ovo novi proizvod pa zato i ne znam sta radi haha :D Videcemo kada isprobam
Bela cokolada, sampon ne mogu da ulovim jer je stalno rasprodat, nadam se da ce uskoro doci malo veca zaliha. Ovo je maska za lice, poput kreme je, pa se meni ne dopada, jer sada vise volim mineralne glinene maske.
Pilig za lice sa kivijem, secerni piling koji nisam mogla da ne kupim, braon secer piling je odlican nadam se da ce i ovaj biti. Prelepo izgleda. 
A sada da krenemo na Lidl kozmetiku, dobila sam maskaru, nisam je jos uvek otvorila da se ne bi sušila, pa u buducnosti cemo videti kakva je.
Micelarna voda, svidja mi se sistem, samo prislonite tufer i pritisnete, najbrze i bez bakterija, nema odvrtanja. Bas prakticna stvar, za sada nisam primetila da me je nesto peckalo i da mi se nesto nije dopalo, mislim da je za ovaj novac i vise nego odlicna, puder skida, maskaru, mozda ne bas u jednom sloju ali ipak skine i to je jedino bitno. Imam strpljenja za svoje lice tako da samo nezno prema sebi.
Cien tuferi, 140 komada za 99din. Pa ne može da bude lose, ta cena je i vise nego povoljna za ovo. Meni su tuferi svi isti, nemam neku odredjenu vrstu koju kupujem.
Sta ste koristili od ovih proizvoda???


Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3