Blogmas #24 2ndesign

Ćao najbolji moji!
Obožavam recenzije da pišem i da čitam, da li ih volite?
U suštini danas pričamo o dva proizvoda Kojeskog porekla. Kao što ste mogli da vidite na mom instagramu sve više ubacujem Korejsku kozmetiku. Dva proizvoda koja sam dobila ulje za skidanje šminke i piling. Mozete ih naruciti na ovom sajtu www.roseroseshop.com .
Ulje za skidanje sminke dolazi u providnoj ambalazi sa pumpicom koju obozavam. Proizvodi sa pumpicom su mnogo laksi za doziranje i higijenski su. 
Na prvi dodir sa uljem nisam imala osecaj da je uopste ulje. Lepo mirise i vodenkaste je strukture. Mnogo lepo skida sminku, sve iz prvo puta. Koristila sam dve do tri pumpice na malo pokvasenom licu. Primetila sam da blago peni i da se lepo kruznim pokretima skida sminka sa lica. Koristila sam ga i za ciscenje lica, posle njega lice je meko i nezno na dodir. Jako mi se svidja kakav efekat daje ovo ulje. Lice posle njega nije masno vec je hidrirano. Ne volim ulja na svom licu sem kada su izuzetno velike hladnoce pa mi standarda rutina hidratacija nije dovoljna. Preporucujem ovaj proizvod. 
Piling je poput peska, vrlo se lepo razmazuje na licu i ima prijatan miris. Meni se dopao, imate osecaj da radi nesto vasem licu. Nije previse grub, meni to ne smeta jer volim jace pilinge. Nemam problem sa crvenilom jer moja koza nije osetljiva. Nisam imala nikakvu reakciju posle ovog pilinga zato ga i obozavam. Pakovanje je lepo i jednostavno, mala kolicina je dovoljna za celo lice. Posle njega lice je meko i nezno na dodir, imate osecaj cistoce sto je meni izuzetno vazno. Nije mi izazvao nikakvu alergijsku reakciju. Preporucujem oba proizvoda i to u kombinaciji jer sam ih i sama tako koristila. 
Da li ste probali ove proizvode?

Постави коментар

0 Коментари