New In-Blooming Jelly

Ćao najbolji moji!
Nadam se da ste dobro kao i ja, danas u nastavku citate o novim stvarima sa sajta Blooming Jelly. Prvi put sam narucivala sa njihovog sajta i odusevila se kvalitetom odece! Kvalitet i cena je odlicna, u nastavku pogledajte koje su to dve stvarcice koje sam narucila.. 
"Need my coffee" pa ovo je natpis koji sve objasnjava! Dukserica je crne boje sa ovim natpisom. Nisam primetila da ima dzep na stomaku dok je nisam obukla haha :D Mozda sam trebala da uzmem broj manju ali i ovako je nosiva i laka za kombinovanje. Mislim da uz farke ide odlicno! Zadovoljna sam kako izgleda na meni, kvalitet slova je okej. Kvalitet dukserice je u sustini okej, zadovoljna sam. Vise informacija pogledajte na link, kao i cenu i dostavu ako se odlucite da je narucite klik ovde.
Jos jedna dukserica bluzica je bela sa cvetovima na rukavima. Uvek su me privlacili takvi dezeni i ovaj je jedan od njih. Svidja mi se sto su boje nezne i neutralne. Takodje je super za kombinovanje. Takodje mogla sam da narucim broj manju ali dobro. Okej je i ovako. Kvalitet je solidan, meni se dopada. Ovde pogledajte vise informacija o ovoj bluzici ovde klik



Постави коментар

10 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3