Favoriti Nega Lica 2019

Cao najbolji moji!
Nega pre svega! U jednom postu sam priznala kako vise volim kozmetiku od sminke i istina je. Vise volim to mackanje raznim proizvodima nego sminkanje. U ovom postu citate moju trenutnu negu lica. Koristim nekoliko proizvoda koji su mi odlicnii i moja koza je zahvalna. Imam normalnu kozu lica, malo suvi obrazi i vrlo malo masna T zona. Sve proizvode iz ovog posta preporucujem.
Balea aqua linija 
Balea aqua serum je jedan proizvod bez koga ne mogu da zamislim dnevnu rutinu lica. Na bazi vode je kao i ostala dva proizvoda, sjajno hidrira i mojoj kozi je sasvim dovoljna hidratacija. Odlican je i pre sminkanja a i u kombinaciji sa kremom iz iste linije. Pisala sam o kremi i serumu  klik ovdeee detaljnu recenziju. Balea aqua roll on za predeo oko ociju ima kuglicu koja hladi preo oko ociju. Odlicna stvar za podocnjake, hladi i masira, lepo hidrira. Balea aqua krema je odlicna i da se samostalno koristi, mada meni se bolje pokazala u kombinaciji sa serumom, pa je tako i koristim. Ova kombinacija je moja dobitna kombinacija, lice mi zdravo i sjajno. Preporucujem ovu kombinaciju.
Pixi vitamin C
Pixi paket koji sam dobila mozete pogledati ovde. 
Pixi Cleanser na prvo odusevljenje je bilo pakovanje i sama pumpica (ili kako se vec zove), samo prislonim tufer i pritisnem, mnogo je lakse da se koristi. Vitamin C je linija koja predivno mirise, pokupi svu necistocu na licu koja je ostala od sminke ili uopste koja se sakupljala preko dana. Tonik koristim posle cleansera i odlicna je kombinacija. Primetila sam da volim da pravim kombinacije sa proizvodima kako bih videla kako rade zajedno i odvojeno. Ova dva proizvoda su mi se odlicno pokazala kao tim. Ako imate priliku da ih probate od mene imate sve preporuke jer cu ih sigurno i sama naruciti.

Nadam se da vam se post dopao, pisite mi ako ste probali neki od ovih proizvoda i sta mi to preporucujete da probam, ljubim vas!

Постави коментар

5 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3