Avon Haul #3

Ćao najbolji moji!
Dugo nisam naručivala Avon proizvode, sada sam se povezala sa svojom Avon damom pa opet nešto naručim iz svakog kataloga. Volim Avon proizvode, zanimljiva pakovanja a super cene i akcije! Naručila sam zanimljive proizvode, nadam se da će vam se svideti. Nastavite sa čitanjem.. 
Avon naturals body care 
Piling za telo sa mirisom čokolade, ovo sam koristila davno, možda još u srednjoj školi. Jedno vreme ga nije bilo u katalogu, sada kada je tu želim da naručim zalihe. Tako lepo pilinguje kožu, prelepo miriše, pakovanje je super. Ima 200ml što je odlično za tu cenu!
I još dva pilinga pink grapefruit i jogurt malina .
Prvi nisam probala ali jogurt jesam, nežan je, na koži je poput kreme, lepo se razmazuje i prelepo miriše. Pakovanje je praktično za kadu. U potrazi sam za dobre pilinge tako da sam prvo krenula od Avona. 
Sledeća stvaar je za moju majku koja ovim voli da maže ruke, za ruke odlična hidratacija. Volim je i za telo, ali vise za ruke. 
Dva parfemčića, Summer White Sunset i Pur Blanca. Oba mi se jakoo dopadaju, verovatno bih ovo nosila do kraja života ako mi ne dosade. Loša sam u opisivanju parfema tako sigurno imate u Avon katalozima. Pakovanja su elegantna i jednostavna. 

Footworks piling za stopala! Prelepo miriše i vidim da radi svoj posao. Lepo mi hidrira stopala, posle nje stopala su meka i nežna na dodir. Sigurno ću probati još neki proizvod od njih.

Koje proizvode mi preporučujete?


Постави коментар

4 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3