Potroseni proizvodi #20

Ćao najbolji moji!
Čini mi se da sam skoro pisala o potrošenim proizvodima, izgleda da sam već počela aktivnije da trošim sve što imam. Shvatila sam da nema potrebe za gomilanjem proizvoda, tako da sam ceo avgust stopirala kupovinu šminke i kozmetike. Kupovaću ponovo kada potrošim većinu. U nastavku pročitajte koje sam to proizvode potrošila u proteklom periodu. A onda je došao septembar i morala sam da iskoristim dm akciju i kupila par proizvoda koje možete pogledati u ovom postu haul dm. Možemo da pređemo na proizvode..
Potrošila sam Foot Pack iz dm-a ove čarapice su koštale oko 250 300din ne znam tačno. Bile su lepe i mirišljave. Oduševila sam se kako su mi stopala bila hidrirana. Kupiću ponovo. Ovo nisu one koje se stopala ljuste posle upotrebe ali su divne.
Pakovanje za kosu ili maska za kosu od Kalosa Algae, okej maska za kosu, lepo miriše, omekša mi kosu, lepo mogu da se raščešljam, ovo malo pakovanje mi je trajalo baš dugo. Sada sam uzela jednu drugu koju možete pogledati u gore pomenutom postu haul dm. Malo mi se zasitila kosa, pa koristim drugu ali ću se sigurno nekada vratiti na nju.
Balea Cam Down piling za telo sa mirisom vanile, okej je bio piling, blag ali klizi sa tela, u vidu gela je. Do pola je bio okej kasnije se nešto desilo i promenio je miris i teksturu. Potrošila sam ga do kraja ali neću ga više kupovati. 
Gotov je i piling za lice sa malinom. Imala sam ga baš dugo i sada je konačno otišao. Miris je bio slatkast i jak, probala sam mnogo bolje umivalice od ove.. Neću je kupovati više nažalost.
Avon anticelulit gel za telo sa efektom zagrevanja. U odnosu na druge gelove koje sam probala on je još i blag. Okej je, nisam sada mogla da vidim da li je uništio celulit ali da mi je koža bila mekša i lepša to jeste bila. Ima ga u Avon katalozima pa ako vas zanimaju ovakve mazalice pogledajte.
Golden Rose u broju 09 čini mi se. Užasna tekstura, crvena nijansa je prelepa. Razmazivao se i nije bio kao ostali Golden Rose karmini što mi je jako krivo. GR u broju 10 je vrh ali ovo je razočarenje. Avon colortrend ajlajner u boji. Jednom sam ga koristila i mislim da je ovo za decu za bojenje bojanki, pigmentacija 0, dugotrajnost -1 . Mislim nikako ne preporučujem ovaj proizvod! 
Plava senka razbila se, represovala sam je, pa se opet polomila, pigmentacija je nestala tako da ga bacam. 
Trepavice u broju 18, izgledaju baš prirodno i nisu teške na očima ali meni se ne dopada kako mi stoje, nekako ne idu po mojoj liniji oka. I baš su prirodne a ja više volim dramatične.
Vzk patenol mast, okej je bila, koristila sam je za sve i svašta, kupujem novuu sigurno. To je uvek dobro da imate u kući. 
Titania turpija otišla, super turpija, nije mnogo gruba baš je super za prirodne nokte.
Olival čarobno suvo ulje. Potrošila sam ga, bilo je neverovatno i sigurno ću kupiti ponovo. Ulje koje je neverovatno za kosu, lice i telo. Hidrira a brzo se upija što je super jer ne podnosim ulja.. Ima ga u Dm-u.
Parfem B.U okej je, koristila sam ga i ranije. Svi već znate kako mirišu. 
Potrošila sam i sapun Soft (instagram @softsapun) , testeri od Biotena okej je bio možda bih kupila full size proizvod. Balea so za stopala koja je fantastična imam ih u šteku još 2. Amazona maska za kosu isto predobra samo što je full size proizvod oko 3000dinara .. 
Potrošola sam Vollare masku i nije mi se dopala, teško se skida a efekta nema. Gold maska za ispod očiju okej je, lepo hidrira i kupiću je ponovo. Piling Sugar od Balee kupila ponovo! Sos užasno me je peklo lice od nje tako da ne kupujem ponovo, sećam se da je ona bila u 1+1, kupila sam masku za nokte na rukama pa sam je dobila. Sad i razumem žašto se ne prodaje. 
I probala sam par pudera od kojih mi je bila promašena nijansa, previše su teški i jedan mi je čak izazvao bubuljice.. Ne znam ne dopada mi se nijedan od njih. Multiaktiv kremica je potrošena i okej je. 

Šta ste koristili od ovih proizvodaa?
Ljubim vas

Постави коментар

6 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3