Bronzeri, rumenila i hajlajteri #makeupkolecija

Ćao najbolji moji!
Nisam bila tu, znam, obaveze a i leto, nekako mi se nije sedelo za lap topom. U sustini nadam se da ste dobro, da uživate u ovom letu. Na polovini avgusta smo i meni baš prija ova temeperatura. Ne volim jaku vrućinu tako da sam jedva čekala malo zahlađenje. U nastavku čitate makeup kolekciju, ide cela makeup kolekcija po delovima tako da narednih dana čitate o tome, danas ide ovaj post o bronzerima, rumenilima i hajlajterima. Našle su se i palete i pojedinačne stvarčice. Ako vas zanima šta sve imam to u kolekciji nastavite da čitate. 
Bronzeri. 
Prvi je Sun Glow mineralni bronzer u broju 010 Golden Light.
Drugi Sun Glow matt bronzer broj 020 deep bronze. 
Treći She bronzing powder. 
Koristim sva tri po godišnjim dobima, možda ovaj She koristim najmanje zbog šljokicam koje sadrže a inače su odlični bronzeri, pišem recenziju o njima tako da uskoro čitate. 
Aura contour palette nijansa Dark. Evo detaljne recenzije o njoj klik ovde
Manhattan 04 sexy madl, čuvam je zbog pakovanja, korektor unutra je super, dok rumenilo je previše jako za moj ukus. 
Sleek face contour kit light. Hajlajter koji obara sa nogu! Predivna nijansa! Može i o njemu poseban post ako želite.

Catrice 010 Soft rose 
Catrice multi matt blush 020 La-Lavender
Do skoro nisam mogla da zamislim rumenila na svom licu, a sada ih volim. Prvo rumenilo mi je odlično, dok drugo još uvek ne mogu da naučim da doziram. Oba su lepa i lepo se blendaju. 
Essence Merry Berry 01 i love my golden pumps. Hajlajter iz limitirane kolekcije, sa divnim zvezdicama. Koristim ga svakog dana i za dnevnu varijantu je odličan!
Llums 02 amber. Ko nije kupio ovo? Pa svi smo! Odličan bronzer hajlajter, lepo sija i nadograđuje se. 
Wetn wild megaglo. Najnovija stvar u mojoj kolekciji, još uvek ga nisam probala ali želela sam da vam pokažem. Dobila sam ga od Mirjane u ovom postu klik ovde.
Aura 220 moonlight imam odsjaj na ljubičasto pa iz tog razloga ga manje koristim. 
Colourpop Spoon, Over the moon, Wisper. 
Sledi recenzija o ovim hajlajterima za neki dan. Sva tri su mi super. 
Essence 01 moon juice
Catrice 010 Spaceshuttle 
Essence 010 sparkles in your life 
Ove tri stvarčice baš malo koristim, skoro pa nikako, ali eto i dalje su tu u mojoj kolekciji. Prvi Essence koristim za telo, druga dva imaju odsjaj na ljubičasto pa više ih ne koristim. 
Ultra pro glow paleta hajlajtera kupljena u Alexandru dobila sam je od drugarice. Nisam je još testirala kako treba, ali jedna boja prvi red druga po redu je fantastična! Kada je istestiram još malo ide recenzija. 
Cleopatra kiss Sleek paleta je nešto najlepše što imam u svojoj kolekciji! Pakovanje je sjajno i zlatno! Boje su tek savršene! Lepo se blendaju, hajlajter koji se vidi iz svemira! A to najviše volim.
01 the cools Essence paleta hajlajtera koja je kupljena na akciji od 129din, nije losa ali nisam sada pala u nesvest. Okej je, pakovanje je super. Ništa posebno.

Nadam se da vam se svideo post, da li koristite neki proizvod?

Постави коментар

6 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3