Potroseni proizvodi #19

Ćao najbolji moji!
Prošlog meseca sam pisala potrošene proizvode a sada opet, nakupilo se, baš sam počela da trošim proizvode verovatno zato što sam željna kupovine naročito zato što konačno imamo Dm drogeriju u gradu. Potrošila sam dosta, neke proizvode kupiću ponovo, neke nikada više verovatno. Zapratite me na instagramu ako još uvek niste, imate nagrađivanje na storyu koje traje 24h.@jfashionlover
Potrošila sam tri šampona za kosu. Prvi je head&shoulders ocean fresh koji mi pomaže u borbi protiv peruti i odlično se pokazao, sigurno ću kupiti ponovo. Nivea hairmilk koristim već godinama i obožavam ga, mada mislim da mi se sada malo zasitila kosa pa ću malo iskulirati od ovog šampona. Balea šampon miriše na vanilu, jak miris vanile ali džabe cena od 99 din kada meni nije odgovarao, masnio mi je kosu i morala sam da je perem svakog dana što je baš mana, ne odgovara mi možda nekom odgovara i to je super. 
 Balea gel za tuširanje, voćkast prijatan miris, ništa posebno, volim njihove gelove za tuširanje i rado ih kupujem. Creightons mango piling za telo bio je poput peska, nežan, prijatan i malo je više vodeniji nego drugi pilinzi. Nije jak tako da ako volite blage pilige ovaj je odličan za vas. Nc kozmetika je napravila piling u kesici sa mirisom kolačića, izuzetno jak piling na bazi kafe i šećera. Odličan piling preporučujem svakome ko voli osećaj nove kože, odličan je. Carefree gel za intimnu negu sensitive, koristim ga godinama, dobar je, nežan i nema jak miris već onako prijatan. 
 Creightons tečni sapun za ruke, bio je okej, nije isušio ruke, cela porodica smo ga koristili, lepo je mirisao i nije previše gust, pumpica je super funkcionisala. Shayna in violet dezodorans okej je, malo jači miris koji malo guši tako da ga neću više kupovati, u ostalom dobila sam ga tako eto. Lak za kosu Intesa ne dao Bog nikome, po meni najgori lak za kosu ikada napravljen, zbog mirisa a i zbog toga što slepi kosu čak je i težak na kosi pa lokne nestanu za 15ak minuta. Anticelulit gel koji je odličan za osobe koje mogu da podnesu ovo grejanje, ja nisam jedna od tih, nanela sam ga par puta da probam nisam mogla da se naviknem i na kraju mu je rok istekao tako da ide u kantu ne mojom voljom.. Devojke su pisale o njemu kako stvarno radi i uklanja celulit ali džabe kada ne mogu da podnesem to grejanje tela. 
 Avon serum daily shine, za suve krajeve, onaj plavi sa arganovim uljem čini mi se da je bio bolji, okej je bio ovaj ali ništa posebno, ipak kokosovo ulje daje bolje rezultate od svih tih proizvoda zajedno za kosu. 
Eveline ulje za lice i telo, koristila sam ga kao pakovanje za kosu, da bih ga brže potrošila, prskalica je dobra, ima jak miris i to mi se nije svidelo, navodno ima 7 vrste ulja i verovatno ima zato što je baš masan proizvod. 
 Balea sprej za osvežavanje, moj dečko i ja ovo obožavamo, naročito da prskamo jedno drugo, prava stvar zato je kupujemo iznova i iznova. JJ losion protiv bubuljica sam potrošila, imao je jak miris mentola, ništa posebno, jeste isušivao bubuljice ali to je bilo trenutno rešenje tako da ne bih ga više koristila. Hidrantna vitaminska krema za lice od Nc kozmetike, prirodna kozmetika, super proizvod, samo što ne volim kada mi duže nešto stoji na lice, trebalo joj je vremena da upije zato sam je retko i koristila. Dezodorans takođe od Nc kozmetike prelep miris, nisam primetila da sam se manje znojila ali miris je prelep. H&O prirodna kozmetika serum, jak miris mente, na bazi ulja je i okej je bio za noćnu negu, prijalo mi je na koži.
 Sada malo šminke i samo jedan lak za nokte. Labello butter nisam potrošila jer se pokvario i ide u kantu, jak miris kokosa, okej je samo što traje čitavu večnost, kao da se ne troši. Baby Maybelline može da bude labelo i kao rumenilo, takođe je promenio miris i ide u kantu, nisam ga koristila nije mi se sviđao. Essence ajlajner odličan crni ajlajner sa super tankom četkicom, preporučujem početnicima da krenu od njega. Velnea labelo potrošeno, lepljivo jako, ne sviđa mi se. Crystal Maybelline sjaj nije bio lepljiv, super je izgledao na usnama, gotov je, super nijansa. Colortrend karmin promenio je miris i strukturu zato i leti u kantu. Kao i Oriflame pored njega, boja je bila ljubicasta ka roze ali meni nije stojala. EoS je takođe ostalo još jako malo ali je promenio miris, ne verujem da ću ih više kupovati. Eveline8u1 lak koji obožavam staru formulu nova formula mi se ne dopada ali o tome u nekom od sledećih postova. Odličan je bio koristim ih već godinama.
 Watte watte Lilly tuferi veliki 50 komada odlični su za skidanje šminke. Brijač je muški okej je bio ima 3 oštrice. Spužvica za kupanje, menjam je već se raspada.
Prve dve maske za lice smo probali dečko i ja, bile su super, lepo su nam hidrirale lice, jedva čekamo ostale da probamo. Balea so za kupanje za kadu, nisam primetila da radi nešto sem da je voda bila roze haha. Dva testera kojima je istekao rok toliko o tome, sve čuvam kao da će neki rat izbiti. Sledeća maska je milk and honey od Balee, za hidrataciju je dobra u obliku kreme je, ništa posebno, ipak mi se sledeća sheet maska više dopada. Balea aqua najbolja maska za hidrataciju za sve tipove kože čini mi se. Potražite je u dm drogerijama. 

Nadam se da vam se svideo post, ostavite komentar, obožavam vaše komentare, ljubim vas!

Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3