Aqua gel krema i serum=dobitna kombinacija

Ćao najbolji moji!
Pisala sam na instagramu o ovoj dobitnoj kombinaciji gel kreme i seruma za lice koji su iz Aqua linije od Balee. Odlučila sam na blogu da predstavim to sa malo više detalja, znate i sami da je moj blog moja prva ljubav i da obožavam da pišem. Zato danas pišem o dva proizvoda koja sam testirala već mesecima i kada sam ih spojila zajedno to je kombinacija u koju sam se zaljubila i realno ne želim da prestanem da je koristim. 
Prvo o gel kremi za lice. 
Balea Aqua hidratantna gel krema za lice 50ml za kožu kojoj nedostaje hidratantnost. Dolazi u staklenoj ambalaži što me je posebno oduševilo. Gel krema je sa ekstratom plavih algi i svajcarskom termalnom vodom. Kaže da neguje i regeneriše hidratantnost i osvežava. 
Gel krema je nežno plave boje, prelepo miriše i na bazi je vode. Struktura je meka na dodir, mislim da nikada do sada nisam imala takav osećaj na koži. Svoju dnevnu noćnu kremu sam pronašla i nemam nameru da je menjam haha.
A sada o serumu za lice.
Isto je na bazi vode i sadrži 30ml proizvoda, ima pumpicu što olakšava nanošenje seruma na lice. Miriše na čisto, kao i gel krema. Takođe je na bazi vode i navodno je za kožu koja je dehidrirana. Javljale su se devojke koje koriste i za suvu i masnu kožu tako da ja bih rekla da je sve tipove kože. Momentalno se upija i nema lepljivih tragova koje niko ne voli. Najbolji hidrantni serum koji sam probala do sada. 
Levo je gel krema na ruci, desno je serum. 
Kao šlag na torti, za kraj sam ostavila kako izgleda kada se pomešaju gel krema i serum. Ta kombinacija najbolje prija mojoj koži. Nema iritacija, bubuljica itd. Kada ste redovni sa nečim jednostavno lice je čisto. Moja koža je zahvalna i zato retko kada nanosim puder na svoju kožu. Dobar je kao i prajmer pre šminkanja, oba proizvoda su dobra i samostalno kada se nanose ali meni ovako više prija. 
Probajte kako bi ste videli kakav je osećaj na koži. Serum i gel krema je najbolja formula koju sam probala i koju sam pružila svojoj koži. 

Постави коментар

8 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3