Ingrid cosmetics primer-dobar ili loš?

Ćao najbolji moji.
Recenzija jedne baze koja se nanosi pre pudera. Ingrid kozmetika. 
Ova baza je na bazi silikona, puno proizvoda je potrebno da bi celo lice pripremili za puder. Druga stvar je pumpica koja je očajna, pakovanje je celo plastično. Navodno treba hidrira, mada teško. 
Kada se nanese na lice, lice nije toliko zaglađeno kao npr.Catrice koji kožu 100% pripremi. 
Ne mogu da kažem na početku je bio super, očigledno zato što nisam znala za bolje. Stalno sam ga koristila dok nisam provalila da postoje mnogo bolji prajmeri od ovog. Ingrid kao brend možda i nije loš ali ja još uvek nisam imala dobro iskustvo. 
Eto toliko za sada. Jedino što sam još probala od njih jeste korektor koji sada koristim kao bazu na očima i tečni karmin koji nije više za korišćenje. 
Imam puno toga da kažem o Ingrid kozmetici i blogerkama ali to možda u nekom od sledećih postova. 
Pišite mi ako ste nešto probali od njih, ljubim vas i hvala za svaki komentar! 


Постави коментар

10 Коментари

  1. Mi nemamo taj brend, bar ga nisam uocila. Steta da proizvod nije dobar. Po ambalazi bih mislila da je kvalitetan. Volim tvoje iskrene recenzije 😊

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala ništa od Ingrid kozmetike jer u BiH nema tog brenda ali bih voljela probati neke proizvode, žao mi je što ti prajmer nije odgovarao! <3

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  3. Definitely a really honest review. Thank you for that! I hope you are doing well :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Preskačem! :P Hvala na iskrenoj recenziji :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3