Llums metalik tecne senke-recenzija

Hej, ćao, ako si zainteresovana za ove super sjajne metalik senkice, nastavi da čitaš. (mislim da bolji uvod nisam mogla da uvedem ahaha, promenila sam malo blog, da li ste primetili? Kako vam se dopada? ) 




Llums je nedavno izbacio metalik tečne senkice koje dolaze u pakovanju od 5,5ml što je baš baš malo ali za senku je okej kao. Dobila sam dve nijanse, roze i holo blue. Imaju malu pipeticu što dozvoljava da dozirate proizvod koliko god vi želite. Jedna kapljica je dovoljna za ceo kapak. Brzo se setuju tako da morate brzo i da radite sa njima. Ne skidaju se satima što je stvarno super. Čini mi se da postoji 3 ili 4 nijansi. Nisam sigurna. Izabrala sam ove dve jer su mi se činile najbolje za mene. Ne razmazuju se dakle stoje po par sati na očima. Sviđaju mi se, nisu ništa sad specijalno, nisam pala u nesvest ali su lepe na kapku samo sa maskarom kako ih inače i nosim. Cena je oko 300 dinara u Lilly drogerijama. 


Pišite mi da li ste ih koristile, ljubim vas


Постави коментар

8 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3