Balea i Avon pene za čišćenje lica

Ćao najbolji moji.
Još jedno poređenje dve pene za lice, jedna je Balea a druga je Avon. Jedna je odlična, dok druga je za drugi tip kože, zato meni i nije odgovarala. Pa da počnemo sa osnovnim informacijama. 
Obe imaju po 150 ml proizvoda, obe imaju pumpicu.


Balea pena za lice je za suvu i osetljivu kožu. Uzela sam je baš zbog osetljive kože, miris je odličan prijatan. Pa ova pena mi se jako jako sviđa. Koristila sam je u kombinaciji sa četkom za lice i oduševljena sam. Skidam i šminku sa ovom penom, odlična stvar. Oči me nisu pekle. I to ste sigurno videli na instagramu. Koža posle je nje, meka na dodir, svilenkasta, imate osećaj svežine i čistoće. 

Avon pena za čišćenje lica, kažu da je za masnu kožu, ja nisam videla da to negde piše ali dobro, meni nije isušivala lice, samo npr.tokom skidanja šminke oči su me nenormalno pekle i zato više je ne koristim za skidanje šminke. Svakako i da je za masnu kožu svakako oči će vas peći jer oči su oči. Posle nje lice je okej, ali svakako posle nje obavezno kremica za jaču hidrataciju.

Zaključak, Balea je odlična, dok Avon sigurno neću više kupovati. 

Постави коментар

4 Коментари

  1. Amazing post!!!

    http://www.ludatischenko.com @luda.tischenko - instagram

    ОдговориИзбриши
  2. Koristila sam duzi period CV pjenu i sada koristim Baleinu i mogu reci da mi je odlicna. Kada je potrosim voljela bih isprobati Skintegra proizvode za ciscenje

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3