Divage.rs noviteti


Ćao najbolji moji.
Pre nekoliko dana stigao mi je paketić od Divage.rs . Sastoji se od sjaja za usne, korektora, maskare, laka za nokte i skidača laka za nokte. Sve je bilo super upakovano, dobila sam zanimljive stvarčice tako da možemo da pređemo na post. 

 Sredstvo za skidanje laka sa noktiju, radi na principu da samo ubaccite prst unutra i trljate par sekundi i trebalo bi da se skine lak sa noktiju. Biće detaljna recenzija svega tako da budite strpljivi.
 
Granite 7 days wear lak za noktiće, sviđa mi se boja, volim sive i svetlucave lakove. 


 Maskara 90x60x90 izgleda primamljivo, četkica je od dlačica, nije silikonska, jedva čekam da probam. Nadam se da će biti super. 


 Sjaj za usne u pink boji, nisam ljubitelj sjajeva nadam se da nije mnogo lepljiv inače ćemo da se pozdravimo. Četkica je mala i slatka. 


Korektor sa dlačicama, ovo je prvi korektor koji ću probati sa ovakvom četkicom. Probala sam ga na ruci, mada još uvek nisam sigurna šta ću sa ovom nijansom. 

Nadam se da vam se svideo post, ostavite komentar, ljubim vas



Постави коментар

10 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3