Skinology mleko i tonik za ciscenje lica-Prima kozmetika

 Ćao najbolji moji.
Već sam pisala o ovoj kozmetici, pisala ovde o pilingu i krem masci za lice. Danas pišem o mleku i toniku za čišćenje lica. Mislim da je to vrlo važno, da je nega pre svega najbitnija jer koristimo toliko proizvoda. Koža naravno drugačija je kada je negovana i nežna na na dodir. 
Ova dva proizvoda spadaju u profesionalnu negu lica, kolagen i elastin, mleko za čišćenje lica i tonik. Kaže da je pogodan za suvu i osetljivu kožu. 

 Prvo očistim lice mlekom pa onda tonikom. Tim redom i pišem recenzije. Mleko je nežno roze boje, kada se nanese na tufer i obriše lice, odmah imam osećaj te svežine i čistoće. Skida šminku, nema onog grubog trljanja kože, stvarno je nežan proizvod za kožu. Posle njega, koža je na meka i nežna na dodir. Ima malo lepljiv film posle ali tonik ga ukloni i bude još lepši osećaj. 

Tonik treba da hidrira, da očisti lice i da pruža nežan dodir. I to stvarno i radi. Nisam znala da tonik može toliko da mi pomogne u skidanju šminke, čišćenje lica, odličan proizvod. 
Ova kombinacija mi je idealna, jednostavno idu jedno uz drugo, nisam probala da ih koristim pojedinačno jer sam mislila da za tim nema potrebe. Nastaviću da koristim ovu kombinaciju. 

Šta mi vi preporučujete da probam? 


Постави коментар

11 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3