Potroši 6 proizvoda do 1.maja collab

Ćao najbolji moji.
Setila sam se da bi bilo super kada bih napravila ovaj post, tako bih videla šta sve trošim od proizvoda i sam uvid u proizvode. Volim trošenje proizvoda, kako uživam u njima, jer kupila sam ih i naravno da ću ih koristiti i uživati. Danas radimo collab moja draga Vildana sa bloga living like v i ja. Dakle možete kod nje pogledati koje je ona proizvode izabrala. A u nastavku posta pogledajte koje sam to proizvode odlučila da potrošim. 

 Magic Avon fiksator za šminku, ovog ima pola, tako da želim da ga potrošim i da ga više ne gledam. Ostavlja tako težak lepljiv osećaj na licu, kao da nije prvi izbor kada koristim fiksator. 

 Balea dvofazno sredstvo za skidanje šminke sa očiju, volim ovu stvarčicu ali mislim da je red da je potrošim jer čuvanjem će samo proći rok. 

 Clearskin pena za lice je vrlo nežna stvar za lice koju koristim sa četkom za lice, odlična je i uživaću u trošenju, vrlo malo je potrošena.

 Bubble maska za lice, pola je potrošena, sada idemo još aktivnije. Odlična je za lice, crna je i nije peel off. 

 Balea losion za telo predivno miriše, imam ga dugo i želim da ga se rešim, lepo hidrira kožu, obožavam ga. A za ove hladne dane mislim da je odličan. 

Balea wash peeling za lice, sa bobicama maline, piling je blag, poput peska, koristila sam i jače, ovo imam baš dugo i stvarno mi je dosadilo.. 


Koji su to proizvodi koje ćete vi panovati?


Постави коментар

14 Коментари

  1. Koristila sam ovaj Balea wash peeling za lice i bio mi je super. Odličan post draga, jako mi je drago da smo napokon odradile neki collab i nadam se da će ih biti još puno u budućnosti!❤❤❤❤❤

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  2. Avon fiksator su jedno vrijeme svi hvalili, mama i sestra ga imaju, ali ja ga nisam isprobala, uopce me ne privlaci. Koristila sam davno Balein gel za umivanje i da, meni je takoder nakon kratkog vremena dosadio. Ostale proizvode nisam isprobala, Bubble maska mi izgleda zanimljivo. Odlican collab 😊

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Interesantna ideja za post! Nadam se da cete uspjeti! 😉

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, nisam koristila ni jedan od ovih proiyoda, ali mogla bih probati ;)

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3