Makeup trendovi za 2019.godinu

Ćao najbolji moji. 
Jedan zanimljiv post danas, istraživala sam i uradila collab sa predivnom i predobrom Danijelom sa bloga Zujalica.ba. Predložila je jako zanimljivu temu i ja sam naravno pristala. Pišem o makeup trendovima za 2019.godinu. Šta je to što se najviše provlači, moje mišljenje itd. Nastavite sa čitanjem.
1. Naglašene trepavice. Trepavice su mi se uvek sviđale i stalno ih kupujem i koristim. Mislim da ne može da prođe nijedan večernji look bez veštačkih trepavica. Volim prirodne a i duge pune volumena.
2. Senka za oči u jakim i neobičnim bojama. Već sam fan ovih senkica, obožavam boje, razne šarene. Volim da vidim kreativno našminkane oči, raznim bojama. Neki su ostali odani nude očima, i ne mogu da zamisle da stave žutu ili crvenu na očima. Dok ja crvenu obožavam uz zelene moje oči. 
3. Jako crvene usne. Crveni karmin stojim svim ženama ovog sveta. Samo je bitno pogoditi nijansu za sebe. Obožavam crvene karmine i često ih nosim. Naročito one koje ne treba da popravljam u toku dana ili noći.
4. No makeup izgled. Ovaj no makeup trend kruži na instagramu. I meni se sviđa, to je dnevna varijanta. Ali svakako volim kada se našminkam da se vidi da sam našminkana. 

Eto to su neki od trendova koje sam izdvojila da vam napišem i šta mislim o njima. Napišite mi koji su vama zanimljivi trendovi <3 

Постави коментар

8 Коментари

  1. Draga moja, prije svega hvala ti na divnim riječima, ali i pristanku (vjerujem da ti je bilo "teško" pisati o ovoj temi) :D. Što se tiče najave definitivno sam u fazonu no makeup :D. Naravno, uz njih dolaze i naglašene trepavice, ali i crveni ruž. Ne znam šta više volim, no samo ako je specijalna prilika ili večernji izlazak. Ljubim te i nadam se da će ovo druženje da se nastavi kada stigne još koja interesantna temica :*

    ОдговориИзбриши
  2. I never use false eyelashes.. I cannot do makeup like a pro. So, I try to keep it simple.

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3