Nc kozmetika-Prvi utisak

Ćao najbolji moji.
Danas jedan prirodan i prelep paketić od Nc kozmetike. Dobila sam četiri proizvoda i probala sam ih tako da ide i prvi utisak a kasnije će ići detaljna recenzija svih proizvoda. Dobila sam piling za telo sa mirisnim uljem kolačića, kremicu za lice, piling za usne i dezodorans. 
Piling sa mirisnim uljem kolačića sa probala samo malo, htela sam da ga pojedem priznajem, ali koristi se samo za spoljašnju upotrebu. Volim jače pilinge i ovaj je jedan od njih. Sviđa mi se kakva mi je koža posle njega. Probala sam ga samo jednom.
Piling za usne od maline je već postala moja svakodnevna rutina. Nema više ispucalih usana i to mi je jako drago. Namažem malo na usne, trljam prstom i ostavim par sekundi na usni a potom pojedem to haha :D Usne su mi mekane na dodir, hidrirane.
Dezodorans fresh touch ima baš fresh miris ali još uvek nemam formirano mišljenje. Ne znam da li se manjem znojim od njega ili od soft sapuna, tako da treba mi vremena da lepo testiram. Pakovanje mi se sviđa, skroz jednostavno a praktično.
Kremica za lice, pa deluje hidratantno, ono što sam ja primetila da s koža brzo upije, videćemo uz redovnom korišćenje kakva će biti. 

Nadam se da vam se dopao post, komentarišite! Ljubim vas!

Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3