Favoriti Godine 2018

Ćao najbolji moji.
Dobrodošli u post o godišnjim favoritima! Nalaze se 10 proizvoda koje sam najviše koristila i kojima sam oduševljena. I vama ih preporučujem! Nadam se da ste dobro i da ćete uživati dok budete čitali. 
Balea 3u1 gel, piling i maska. Detaljnu receziju sam pisala ovde. Obožavam ga, kupila sam čak još jednu tubu za rezervu. Najviše ga koristim kao masku jer mi tako najviše prija. 
Micelarna voda Farmasi 3u1 je savršena za moju kožu. Skida sve sa lica u jednom potezu ali kada to kažem stvarno mislim da sve skida. Ima blag miris skoro neprimetan. 
 Avon speed dry 30 sec je moja letnja zimska nijansa, nosim je uvek, totalno je nosiva i prelepa. 
Eveline 8in1 je moja omiljena baza za lak. Imam jake i duge nokte trenutno i on je nešto najbolje što sam koristila. Već godinama ne želim da ga promenim. Mišljenja su podeljena ali meni je top.
Gliss regenerator u spreju za raščešljavanje kose, meni je ovaj najbolji zato i kupujem stalo jedan isti. Lepo miriše, pakovanje je prelepo a obavlja posao kakav treba. Sve preporuke.
Soft sapuni su nešto najbolje što sam probala i pružila svojoj koži. Detaljna recenzija je ovde . Dakle, posle mnogih gelova za tuširanje koje sam koristila znojila sam se još više. Iz meni nepoznatih razloga. Kada sam počela da koristim soft sapune za telo moja koža je mirna i mekana na dodir. Jako mi prijaju.
Colourpop paleta YES PLEASE! nije dobila svoju recenziju ali defitinitivno zaslužuje. Pigmentovana paleta sa crvenim tonovima koje ja obožavam. Lepo se blendaju, nadograđuju i baš malo se truse skoro neprimetno. Predivna paleta. 
Dve palete koje idu u paketu i koje obožavam. Sleek makeup hajlajter paleta i Aura kontur paleta. Sleek paleta ima dva praškasta hajlajtera i dva kao gelasta predivna formula. Ne znam koji mi je lepši od njih. Aura najviše koristim bronzer nijansu. 
Blush četkica u broju 14c, savršena za blendanje senki, mekana je, fantastična je. Blush četkice su u suštini jako dobre.

Nadam se da vam se svideo post, pišite u komentarima vaše favorite i šta bih to trebala da probam. 

Постави коментар

5 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3