Herb&Oil piling za telo

Ćao najbolji moji.
Dosta sam pričala o maskama za lice, sada je došao trenutak da pričam o pilingu za telo koji obožavam!
Zapratite ih na njihovom instagram profilu klik ovde Herb&Oil Skin Care. Dobila sam i serum za lice o kome pričam neki drugi put.
Dolazi u ovoj plastičnoj ambalazi sa ovom drvenom "četkicom" ne znam kako bih ovo nazvala da se zove haha. Koristila sam je za mešanje proizvoda, nema šanse prstima da uzmete proizvod dok ga prethodno ne omekšate ovom drvenom stvarčicom. Miriše na mentu i ružu, prirodan jak miris, ako ne volite jake mirise ovo nije za vas. Roze je boje. Kada se radi o pilingu tela ja volim da bude jak i da osetim taj trenutak na kozi kada se skida mrtva koža, volim kada pocrvenim cela, znam da je tad sve kako treba, znam da je piling uradio svoj deo posla. Upravo to se dešava sa ovim pilingom, ja sam prezadovoljna njime i trenutno ga obožavam. Posle njega, koža je mekana, hidrirana i blistava. Bukvalno mogu odmah da se obučem posle tuširanja, ne treba mi peškir, možete onda da zamislite šta radi mojoj koži. Predivna stvarčica! Naručite na instagram profilu herbandoilskincare.


Nadam se da vam se svideo post, pišite mi vaše utiske! Ljubim vassss!

Постави коментар

4 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3