Dm haul #9

Ćao najbolji moji.
Propustila sam jedan haul post iz Dm-a, okačila sam ga samo na instagram, bila sam 100% da sam objavila na blogu, ali eto, imam samo fotku na instagramu. O nekim proizvodima sam pričala pa sam kao nadoknadila to, ali uvek može bolje.  
Znam da svi vi volite haul postove, volim ih i ja, zato ih često pišem! A ovaj uvod traje predugo, pređimo na post.

Balea šampon za suvo pranje kose, pakovanje je preslatko, lepo miriše a pošto dugo nisam koristila ovako nešto, poželela sam da probam. Tako da uskoroo pišem utiske.
Balea gel za tuširanje sa ekstratom avokada i jagoda. Ako me pratite na instagramu znate da više ne koristim gelove za tuširanje, već prirodan sapun sa stranice soft sapun. Problem je u znojenju, tako da kada kupim gel za tuširanje to je za poklon mojim prijateljima.
Balea 3u1 gel za umivanje, piling i maska, već imam ovaj proizvod i vama sam dosadila sa njim, morala sam da ga kupim još jedan kako bih bila sigurna da imam u šteku još proizvoda. Zaljubljena u ovaj proizvod!
Balea maska za usne koja se drži 15 minuta, pakovanje je lepo, a videćemo kakva će biti.
Maska koju svi hvale morala sam i ja da je kupim, black face mask ima super pakovanje, videćemo kakva će biti.
Balea kapsule za lice, ove su konktretno za hidrataciju, koriste se 7 dana, nisam još počela da ih koristim ali jedva čekam. Pišite mi vaše iskustvo.
Svi na okupu.
Nadam se da vam se svideo post, ako jeste obavezno komentarisite, ljubim vasss!

Постави коментар

2 Коментари

  1. Mnogo volim baleine proizvode, odnos kvalitete i cijene je fantastičan, kupila si divne proizvode, moja sestra baš koristi taj šampon za suho pranje

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3