Cien Haul-Lidl

Ćao najbolji moji.
 Juče sam svratila u Lidl i pokupovala par kozmetičkih proizvoda, pa želim da vam napišem nešto o njima, a u narednom periodu pišemo da li vrede da ih kupite ili ne. Kao što svi znate Cien je Lidl marka. Našla sam, pudere, karmine, sjajeve, maskare, šampone, gelove za tuširanje, penu i lak za kosu. Međutim nisam sve to kupila haha, već samo ono što mi je bilo zanimljivo.

Cien šampon za negu kose sa uljem makadamije. Ima 250ml i miriše savršeno, nadam se da će se miris zadržati u kosu jer ovo je prelepo.
Gel za tuširanje fresh lime. Miriše na svežinu, na čisto, sviđa mi se miris.
Mleko za čišćenje lica namenjeno svim tipovima kože, obogaćeno ekstratom cveta lotosa i svile. Ovo sam videla da blogerke koriste i hvale, pa naravnoo i ja sam uzela. Pakovanje mi se sviđa, videćemo kakvo će biti, ima 250ml. 
Klasičan skidač laka za nokte, sviđa mi se pakovanjee! Kada potrošim ovo moćiću da sipam drugi skidač.
Sapun lepo miriše, lepo izgleda, koristimo ga za ruke i sviđa mi se.
Maska za lice hidratantna i sadrži za dve upotrebe. Ekstrat krastavca i aloe vere. Drži se 15 minuta. Jedva čekam ovo da probam. Inače bilo je još, ali ja sam uzela samo ovu.

 Nadam se da vam se svideo post, pišite mi šta vam se najviše svidelo!

Постави коментар

6 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3