Black Mineral Mask-Avon

Ćao najbolji moji.
Danas jedna recenzija moje trenutno omiljene maskice za lice a to je Avon Clearskin pore&shine control. 
Naručila sam je iz prošlog kataloga kada je bila nekih 200 dinara, verovatno je i u ovom katalogu tu negde cena. 
Dakle, crna mineralna maska za lice, upija višak ulja, osvežava i pruža energiju koži. Formulisana mešavinom mineralne gline koja upija višak masnoće iz pora, poput magneta. Dobro čisti kožu i pruža mat efekat, kao osećaj potpune čistoće i svežine. Upotreba je da naneste tanak sloj na lice i sačekate 10-15 minuta. Ovo je trenutna moja omiljena maska za čišćenje lica, sviđa mi se što posivi, promeni boju kada se osuši. Posle nje je koža, meka na dodir, lepa, osećaj je da ste skroz dubinski očistili svoje lice, i mislim da tako i treba da bude. Zato svima preporučujem ovu maskicu!
Nadam se da vam se svideo post, pišite mi vaše iskustvo!


Постави коментар

6 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3