Recenzija Essence proizvoda

Ćao najbolji moji.
Konačno je na red došla grupna recenzija Essence proizvoda. Mislim da bi vam bilo dosadno kada bih pisala o svakom proizvodu posebno, tako da kako sam ih dobila tako ih i sada predstavljam. U neke proizvode sam zaljubljena dok neke verovatno ću proslediti dalje. Ovde možete pogledati new in klik ovde. Pa nastavite sa čitanjem.
Colour boost u nijansi 07 nite me if you can. Crvena nijansa koja ima dobru četkicu. Ovaj karmin obožavam da nosim kada mi je zavezana kosa, malo je lepljiv ali se prelepo nanosi i ima savršenu sjajnu završnicu. Postoje još par nijansi. Na mom instagramu ga često nosim. @jfashionlover97
Volume Hero mascara. Ovo je proizvod koji me je razočarao, kada pogledate četkicu, realno obećava. Međutim, maskara meni ništa nije uradila. Ali ništa. Ostavila sam je čak malo otvorenu na par sati kako bi se formula malo stekla, ali ništa. Uskoro poređenje sa jednom maskarom, videćete je na delu. 
HoloWow sparkle stick! Prvi put sam probala nešto ovako u stiku i oduševila sam se. Ovo je toliko praktično, sporo se troši a daje predivan rezultat! Na fotografijama moj hajlajter gorii, a to sam postigla ovim proizvod u kombinaciji sa praškastim hajlajterom. Dakle, nanesem stik, preko praškasti hajlajter, i to mora da sija! Nijansa je 10 sparkles in your life.
Glow To Go! Nisam puno očekivala od ovog proizvoda, a samo mi je trebalo da dođe leto kako bih se zaljubila u ovaj proizvod, stalno ga koristim, moje lice sada izgleda sveže, bez pudera korektora itd. A za večernju varijantu naprskam ga posle pudera i oduševljena sam. Nekada sam volela da mi koža bude mat, bez sjaja, a sada obožavam šljokice! Hehe 
Olovka za usne, kao tečni karmin! To ne mrda sa usana, još kada je u olovci, naravno da će biti precizno. Ostaje dugo na usnama, bukvalno tečni karmin u olovci, ako ovo ima smisla. Haha. Boja podseća na 10ku Golden Rose, ali nijee :D 
 
Da li ste koristili neki od ovih proizvoda?



Постави коментар

4 Коментари

  1. Nisam isprobala nijedan od proizvoda, ali ovaj HoloWow me zainteresirao jako! Nikad dosta highlighta haha! Super post i recenzija! Svaka čast!


    Life is good ♥-> http://teenorchild.blogspot.com/2018/07/life-is-good.html
    How to get fit and healthy ♥-> http://teenorchild.blogspot.com/2018/07/how-to-get-fit-and-healthy-lifestyle.html

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj sprej sam planirala da kupim, mada se svi nesto zale da je prejak, ali ja volim da sljastim 😂

    xbeautyplace.blogspot.com 💄

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3