Dm haul #8

Ćao najbolji moji.
Možda ste primetili novitete na mom instagram profilu, svakako evo ga post kako bi ste stavili na jednom mestu. Videli ste da sam putovala u Niš. Zanimljiva situacija je bila ta da kada sam ušla u Dm uglavnom mi ništa nije trebalo, pa isto išla sam redom i pričala kako sam ovo i ovo i ono probala, uzela sam par sitnica i izašla. Obožavam Baleu i kupujem je kada god imam priliku. U nastavku pogledajte šta sam sve kupila.
Gelovi za tuširanje. Prvi je od Karambola i dinja a drugi je malina i liči. Hidrantna formula koja štiti kožu od isušivanja. Predobro mirišu, slatkasto, nežno. Pakovanje je savšeno! Malina je otišla u srećne ruke kod drugarice, mogli ste na instagramu da vidite i kod koje :D 
Balea gel za tuširanje, Ocean Girl sa slatkim voćnim mirisom. Blaga hidrantna formula štiti kožu od isušivanja, neguje je i čini mekom i elastičnom. Pakovanje je prelepo, a miris je osvežavajuće jak, kao što i sam naziv govori. 
Balea maske za lice. Detaljne recenzije biće ovih maskica, tako da sada okvirno za šta služe.
1. Za suvu kožu, sa termalnom vodom i ekstratom morskih algi. Hidrantna maska. 
2.  Za sve tipove kože. Tropical Dream. Egzotični koktel za negu kože sa kokosovom vodom i ekstratom ananasa.
3. Maska za lice u obliku maramice kamile. Za sve tipove kože, hladi i hidrira sa bademovim uljem. 
Balea parfem za kosu, u praktičnom pakovanju, neutrališe neprijatne mirise, sa cvetnim mirisom. Pakovanje je lepo, miris je nežan, nije jak, 
I to je to nadam se da vam se svideo haul post. Sigurno ste već videli ovu fotografiju na instagramu @jfashionlover97. Da li ste koristili neki od ovih proizvoda?

Постави коментар

12 Коментари

  1. Balea products are great, and Himbeere-Litschi sounds just amazing. :)
    I just followed your blog via GFC, and I hope, you can return my visit soon. :)

    P&P style ♡ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ♡

    ОдговориИзбриши
  2. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    ОдговориИзбриши
  3. So many wonderful products! Those face masks especially look fantastic.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Mogla bih da kupim neki od gelova za tuširanje za promenu, hvala na preporukama. :D


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  5. Divne si proizvode kupila, mislim da balea ima najljepša pakovanja *O*

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3