Favoriti Aprila 2018

Ćao najbolji moji.
Znam da punooo kasnim sa ovim favoritima, ali uvek je nešto drugo bilo bitnije, a kako ne bih izgubila redosled, sada ih pišem. Kao i uvek izabrala sam pet proizvoda koje sam najviše koristila. U nastavku pročitajte moje utiske o proizvodima..
Prvi proizvod je Balea gel za umivanje sadrži 150ml proizvoda sa ekstratom lotosa. Za normalnu i mešovitu kožu, blago čisti i osvežava kožu. Mnogo lepo miriše, meni ne isušuje kožu a svakodnevno ga koristim. Odličan je za skidanje šminke.
Balea 3in1 čišćenje, piling i maska. Odličan spoji, podseća na Freeman masku koju sam imala do skoro. Proizvod sadrži salicilnu kiselinu, aktivni ugalj i cink. Kožu oslobađa od nečistoća, čisti pore, matira kožu. Samo čišćenje upotreba, na vlažnu kožu naneti i temeljno isprati. Piling umasirati na vlažnu kožu. Kao maska na čistu kožu i sačekati 3-5 minuta da deluje i temeljno isprati. Predoabr osećaj posle ove maske. Najviše je koristim kao masku.
Farmasi CC krema light to medium, kremica koja je ima vrlo tečnu teksturu, vrlo se lako nanosi na lice i ravnomerno. Obožavam je zato što lepo ujednači ten kože, miriše predivno, stoji na licu dugo. Srednja pokrivnost. 
Glow to go! Sprej sa šljokicama, prelepo izgleda kada se nanese pre pudera, kao što sam ga ja koristila, a možete i posle pudera, kada želite. Prelepo se stopi sa puderom, izgleda prelepo na koži.
Llums matte lip cream. Nijansa 108 Satiny Violet. Prelepa ljubičasta nijansa. Sviđa mi se aplikator, miris je prelep, alii ako ne sačekate da se dovoljno osuši skinuće se na unutrašnjim delovima usne. To je jedina mana ovog proizvoda. 
Kao što znate kreće uskoro ispitni rok tako da manje aktivnosti je zbog toga. Da li ste koristili neki od ovih proizvoda? 


Постави коментар

16 Коментари

  1. This is so inspiring! I love the post:)
    Dilek ...

    ОдговориИзбриши
  2. This is such a lovely idea! I totally want to try this!!
    Personalized Key rings

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala na preporukama. Čula sam sve najbolje o ovoj baleinoj umivalici, ali je nisam imala još priliku probati, a vjerujem da hou, jer su ultra jeftine :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  4. Thanks for sharing your info. I really appreciate your efforts and I will be waiting for your further write ups thanks once again.
    Metal sipper bottle

    ОдговориИзбриши
  5. Lepi favoriti. Ja nikako da kupim taj Essence sprej. Llums ruzevi me nekako ne privlace, jedino bi uzela onaj sivi 😆

    xbeautyplace.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3