Potrošeni proizvodi #12

Ćao najbolji moji.
Konačno je na red došao na potrošene proizvode, ima ih dostaaa, kao da godinu dana nisam pisala o potrošenim proizvodima, u nastavku vas očekuju utisci o potrošenim proizvodima. Najbolje možete da ocenite proizvod kada ga potrošite, strogo stojim iza toga. Pa možemo da počnemo.

Freeman maske za lice, o njima sam pisala ovde pa pogledajte recenzije. 
Papirne maramice, oba pakovanja su odlična, koristim ih na makeup stočiću za sve. Kupila sam i u Lilly drogeriji, možete bilo gde da ih nađete.
Avon Senses hidrantni gel za tuširanje, orhideja i malina, prelepa kombinacija. Jedino što me nervira kod ovih gelova jeste pakovanje, kada stignete na pola to su muke da izađe proizvod. Proizvod je okej, lepo miriše, lepo peni. 500 ml.
Grace Cole England, body scrub. Ovaj piling sam dobila, miriše na lubenicu, sitan je poput peska, stvarno je bio nežan, probala sam mnogo grublje tako da ovaj nikome ne bi iritirao kožu. 238ml. 
Nivea creme care, ovo je moj godišnji favorit, ovim sam toliko oduševljena da ga stalno imam u rezervi. Kada se tuširam, imam osećaj kao da mažem Nivea standardnu plavu kremu na kožu, toliko je lepa i hidrantna. Svima preporučujem. 250ml.
Nivea hairmilk šampon za kosu, kupila sam ga na akciji šampon+regenerator, lepo miriše, lepo peni, ali meni je već drugi dan kosa masna, prljava, nije mi odgovarao. 250ml.
Elseve Loreal Extraordinary clay, ovaj šampon je čisto sranje, slobodno mogu to da kažem. Kakva čista kosa 3 dana, kada je operem uveče, sutra uveče već je prljava. Nikad mi se to nije desilo ni sa jednim drugim šamponom, ovo je nešto najgore što sam probala u životu. Masku nisam htela da probam posle ovog šampona. Ovo jeste šampon za kosu koja se brzo masti, u pravu su, pomoćiće da se još brže masti. Znači užaaas! Bačene pare. 250ml.
Avon advance techniques maska za kosu, lepo miriše, ali nisam primetila neku sad boom razliku, okej je maska za kosu. 150ml.
Freeman maska za lice, napisala sam recenziju ovog proizvoda tako da pogledajte ovdee.
Summer and spice OMG sparkling Jasmin, krema za ruke, imam je dosta dugo, potrošila sam je skoro, ostalo je jako malo, ali zbog promene mirisa bacam je. Parfem se baš oseća, hidratacija level 3 od 10. Ništa specijalno.
Trisa pasta za zube i Colgate Optic, najbolje paste za zube koje sam probala, sada probam još jednu novu, pa se vraćam sigurno na optic. Nije mnogo ljuta, baš kakve volim.
Rainbow Sherbet piling za lice i telo, ovo je od Woow kozmetike, ako ne potrošite prirodne proizvode za mesec dana kasnije kada se stvrdnu možete nekome glavu da razbijete, morala sam ovaj piling da grebem, da ga rastvaram sa vodom, muku sam mučila, konačno sam ga potrošila. Ovo je čist šećer, ništa drugo nisam osetila, ni mekoću kože ama ništa. Samo je lepo izgledao, eto. 
Avon Nutra effects konačno sam potrošila ovu micelarnu vodu, možda nije najgore što sam probala ali za moje oči i lice jeste, dakle, kao čist alkohol da stavljate na lice, oči me peku nenormalno od nje. Ništa tu dobro nisam mogla da pronađem.
Maybelline Affinitone puder, okej je, kupila bih ga ponovo, lepo izgleda na licu, zagladi sve, ne pomera se uz setovanje.
Ziaja kremica za lice, radi se o dnevnoj kremi, prelepo miriše, odlično hidrira, verovatno kada potrošim ove sve kreme možda se i vratim na nju u full size pakovanju. Obožavala sam je. 
Avon argan oil za kosu, ovo koristim već godinama, sada sam promenila i uzela nešto drugo, ove kapi su odlične, dve do tri pumpice su dovoljne, zavisi od vaše kose naravno. Jako sam zadovoljna ovim proizvodom.
Economic parfemčići i Jet Set, obožavala sam sva trii, sve preporuke za ove parfemčiće, nisu skupi a ostaju duže od originala na odeći. 
Maske koje sam potrošila, kremice za lice, maske za kosu. Sve je bilo okej. Maska I`m real, verovatno ću opet naručiti. Balea maske su bile okej, ova sa lubenicom je top!
Da li ste koristili neki od ovih proizvoda? I kakvi su vaši utisci?
Ljubim vas!

Постави коментар

20 Коментари

  1. Odlični potrošeni proizvodi. Zaista ih ima mnogo, ali vidi se da si se trudila da ih oprobaš što bolje. Samo, što se tiče ove micelarne, mislim da to dosta zavisi i od tipa kože, jer na primjer, meni idealno odgovara i non-stop je naručujem. Sve u svemu, odlično ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Really nice post dear! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    ОдговориИзбриши
  3. That's great.. you finished all of them.. I also feel happy when I can finish a product..

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман24/4/18 11:07

    Ja obožavam Avonove i Baleine proizvode, stvarno su savršeni.
    Ove maske za lice od Balee još nisam probala ali mi izgledaju jako zanimljivo, tako da ću ih uskoro isprobati.
    Hvala ti na preporuci. :)

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost ♡

    ОдговориИзбриши
  5. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    Credit card sized USB flash drive

    ОдговориИзбриши
  6. Misli mda su ti proizvodi odlicni i moram da probam te maske! nadam se da se pratimo! Pogledaj moj novi post o obući za proleće http://www.elegantduchess.com http: //highheelpoodl.blogspot.rs/2018/04/vhat-shoes-to-vear-in-spring-time.html

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post, većinu proizvoda sam i sama koristila i za većinu mogu reći da su dobri. Što se tiče ovih malih parfemčića, koristi ih moja mama i definitivno ono što mogu reći je da si u pravu, jeftini su, a toliko dugotrajni i ubjedljivo dugotrajniji od mnogooo skupljih parfema

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  8. Wonderful post my dear :)
    Xoxo and good weekend!
    Playing cards

    ОдговориИзбриши
  9. Svaka cast draga :) bas si dosta proizvoda potrosila. :D Dosta stvari sam probala i dopada mi se. Najzanimljivije su mi trenutno maskice. ;) Nisam probala ovu TM masku ali sigurno hocu, posto kazes da ces i ti ponovo da je narucis <3

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3