Favoriti Marta 2018

Ćao najbolji moji.
Nisam zaboravila na favorite, tu su, dosta proizvoda sam isprobala ovog meseca, ali ovo su moji favoriti. Za neke proizvode postoje recenzije na blogu tako da detaljnije pročitajte na njima. 

Prvi favorit je JJ losion koji je za čišćenje lica, probala sam da ga pomešam sa kremom i stvarno sam dobila neverovatan efekat. Pisala sam o njemu ovde 
Biomelem šampon protiv peruti, meni je ovo rešilo problem! Recenzija ovog kvalitetnog šampona je ovde
Bioten noćna krema. Dobila sam je u nekom od GlamBox kutija, sadrži 50ml, na pumpicu je i jedna pumpica je dovoljna za celo lice. Nije gusta a ni retka, baš kako treba, masna i kvalitetna, miris je predivan. Oseti se hidratacija i ujutru, to je meni vrh! Zato je svima preporučujem, brzo se upija, ne ostavlja masan film, ja sam prva koja ne voli to. Preporučujem. 
Catrice All Matt Plus. Do sada sam toliko puta spomenula ovaj puder, nikako da ga potrošim, baš se sporo troši a drži T zonu pod kontrolom. Obožavam ovaj puder, međutim imam još par njih koje želim da probam. Mislim da ću ga uskoro represovati. Preporučujem ga.
Eveline 8u1, lak koji mi uvek vrati nokte u normalu, devojkama koje rade stalno nadogradnje preporučujem ovaj lak, oporaviće im nokte u roku od 10 dana. Moji nokti su sada jači, uvek kada krenu da mi se listaju nokti on mi pomogne da ih spasim. Koristim ga i kao bazu za lak i odličan je i tako. Recenziju ovog laka sam pisala ovde.
Svi na okupu.
Nadam se da su vam se svideli favoriti, da li ste koristili neki od ovih proizvoda? 
Ljubim vas!

Постави коментар

6 Коментари

  1. Odlični favoriti draga. Od svega sam samo isprobala ovaj Evelin lak i smatram da je izuzetno kvalitetan, pogotovo poslije nadogradnje ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, od navedenih proizvoda sam koristila catrice puder i nikako mi se nije dopao, isušivao mi je kožu i izgledao je kao transparentan :/ kupila sam ga i ja i moja prijateljica, ni njoj se nije dopao, sad ne znam da l isu mu možda promijenili formulu, jer ja sam ga koristila prije neke 2 godine. Bioten proizvode svi hvale, a ja nikako da ih isprobam, kao ni ovaj evelin lak, mada mi trenutno nije prijeko potreban jer su mi nokti poprilično čvrsti. Moram pohvaliti tvoje fotke *o*

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3