Catrice Even Skin Tone Beautifying Foundation

Ćao najbolji moji.
Danas sam pripremila jedan post za vas, jedna recenzija solidnog pudera, u pitanju je Catrice puder. Stojim iza toga da proizvod možete dobro da recenzirate kada ste ga već potrošili, tada imate 100% formirano mišljenje. Meni je ovaj puder ostao za još par korišćenja uz pomoć trika o kome sam pisala ovdee. Tako da evo je recenzija. Catrice možete pronaći u DM drogerijama. 
Catrice Even Skin Tone tečni puder sa SPF 25 nudi srednje do jako prekrivanje. Dermatološki je ispitano i pokazuje da stalno korišćenje 8 nedelja poboljšava stanje kože i pomaže u izbeljivanju tamnih flekica na licu. Kremasta formula ujednačava ten i pruža svilenkosti i mat završetak na koži. 
Dakle, ambalaža je staklena, pumpica je kvalitetno napravljena dok poklopac mi se polomio, ali šta je sve preživeo odličan je. Količina je 30ml. Za celo lice vam je potrobno do 2 pumpice. Postoje koliko sam ja pronašla samo 4 nijanse  005 Even Ivory, 010 Even Vanilla, 020 Beige Rose i 030 Even Sand. Moja nijansa je 010 Even Vanilla. Tekstura je kremasta i lepa na dodir, lako se razmazuje po koži, može da se nadograđuje. Puder ima lep miris, koji se ne zadržava na koži. 
Rekla bih da je pogodan za sve tipove kože. 
Moja nijansa je okej, jedno vreme sam ga koristila pa prestala i tako u krug kada mi dosadi. I sada sam ga potrošila. U nekom periodu mi je bio baš svetao, dok sada je bio odličan, možda sam ja poludela haha. Jedno vreme sam ga mešala sa Aura tečnim puderom recenzija ovde. I to je bila odlična kombinacija. Kao što možete da vidite na fotografijama puder je baš boja moje kože. Sve u svemu moje mišljenje je da je puder dobar, nema mat završnicu kao Fit Me puderi, lepo se blenda, ne bih rekla da stoji na licu 8h. Lice izgleda lepo, blistavo i sveže. Meni nije isušio kožu, ali ne ističe suve delove. Puder sam dobila, ali bih ga svakako kupila. Sada trenutno ne, jer želim da probam neke druge pudere, ali ovaj puder preporučujem. 
Da li ste probali ovaj puder?

Постави коментар

12 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3