Favoriti februara sa Mirjanom

Ćao najbolji moji.
Nadam se da ste dobro i da ste spremi za ovu divnu nedelju, nadam se da vam je ponedeljak prošao odlično. Danas imam ne tako poseban post za vas favoriti februara, ali poseban je zato što radim sa pre svega prijateljicom Mirjanom a onda i sa koleginiciom sa bloga mirjanasite.blogspot.rs ako je ne pratite, mislim da je sada pravo vreme da počnete! Mi smo se odlučile da je krajnje vreme da uradimo jedan collab post, i sada je pred vama, izabrale smo 5 proizvoda, klik ovde pogledajte Mirjanine favorite za mesec februar. I naravnooo zapratite Mirjanu na instagramu: @miryaam.t i facebook stranici Miryaam .
Pa da počnemo, uživajte :D 

Farmasi fixer spray 
Dakle, za sve tipove kože je, lepo miriše, meni se sviđa. Može da se koristi kao baza, ali je odličan sprej za fiksiranje šminke. Drži mi šminku na mestu, ne steže kao Avon sprej za fiksiranje tako da je odličan. Uglavnom imate detaljan post kod Mirjane kako je upoređivala Farmasi i Llums sprejeve klik ovde
Makeup Revolution Iconic 3
I ptice na grani već znaju da Makeup Revolution došao u Alexandar Cosmetics tako da je sada i više nego dostupan brend. Ovo je moja prva paleta, ceo februar sam je aktivno koristila jer želim da koristim šminku. Pisala sam o ovoj paleti klik ovde 
Ružina vodica za čišćenje lica
Naručila sam je u Avonu po nekoj minimalnoj ceni, i pošto je svi hvale ajde uzela sam je i ja. Oduševila sam se! Skida šminku, a isto tako je dobra i za umirivanje lica. Sprečava crvenilo i lepo miriše, mislim da ću naručiti nekoliko pakovanja za svaki slučaj. 
Velnea krema za ruke 
Sa ši buterom, uljem jojobe i vitaminom E. Novogodišnje pakovanje ali je krema fantastična, zaljubila sam se. Nikad nisam volela jabuku i cimet a ovaj miris je predobar! Kupila sam je u Lilly drogeriji i čini mi se da i dalje ima u prodaji. Lepo hidrira ruke i ne ostavlja lepljiv film, obožavam je. 
Mr.Black carbonated bubble clay mask 
Maska koja stvara mehuriće na licu, čini mi se da je Mr. Black prvi počeo sa prodajom ove vrste maske. Maska je sive boje i sadrži aktivni kiseonik. Nanosi se na lice i posle par sekundi mehurići krenu da se stvaraju, posle 5 minuta se utrlja u lice i ispere. Lice je sjajno, meko na dodir. Preporučuje se do 2-3 puta nedeljno. Možete da je naručite na sledećem linku klik ovde.

Kao i uvek favoriti na okupu.
Nadam se da vam se dopao post, obavezno pogledajte Mirjanin post ovde . Pišite mi ako ste probali neki od ovih proizvoda i kakvi su vaši utisci.


Постави коментар

16 Коментари

  1. Hvalaaaaa ti omiljena koleginice❤
    Jedino sto nisam probala jeste bubble clay maska ali za ostatak se apsolutno slazem! Kao i uvek kvalitetan i dobar post. 😙💜

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post, od navedenih proizvoda sam koristila samo avon care ružinu vodu i potošila sam je, slažem se da umiruje lice meni je bila baš super

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  3. Proizvodi izgledaju odlično, a ova maska se čini jako interesantnom!♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  4. Thank you so much for visiting my blog. I already follow you ;)!

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3