Favoriti Januara 2018

Ćao najboljii mojii.
Ove godine pišem mesečne favorite, prošle godine sam ih pisala na dva ili tri meseca. Mislim da je ovako bolje meni i vama. Odlučila sam da budu pet proizvoda, šminka i kozmetika koju sam najviše najviše koristila i volela. 
Ako niste pogledali tematski novi post kako preživeti raskid pogledajte klik ovde.
Pa možemo da pređemo na post.. 

Prvi proizvod je Nivea Care Shower creme care, obožavala sam ovu kupku, osećaj je kao da se kupate sa Nivea klasičnom kremom, obožavam taj miris. Mislim da neću skoro preći na neki drugi kremasti gel za tuširanje. Hidrira mnogo lepo kožu, posle njega je koža glatka, meka, sjajna, izgleda zdravo, i što je najbitnije nahrani je.
Drugi proizvod je nešto što sam koristila i pre, 2u1 šampon i regenerator protiv peruti. Promenili su pakovanje ali je formula ostala ista, najbolja. Obožavam ga iz razloga što mi ne isuši dodatno teme ili uopšte kosu. Lepo se raščešlja, nema potrebe za regeneratorom u spreju. Uskoro moja rutina kose, pa ćete sve lepo videti.
Najhvaljeniji proizvod u 2017.godini pa sam ga i ja kupila i oduševila se! U pitanju je LLUMS bronzer ali je hajlajter, u nijansi 02 Amber. Predivan hajlajter, ne trusi se, koristim ga svakodnevno i baš se sporo troši. Uživala sam koristeći ga. I preporučujem ga, često je na akciji u Lillyu. 
I ptice na grani znaju da su mi ovo omiljeni karmini, a u pitanju je ColourPop ultra matte lip iz limitirane zimske kolekcije u nijansi Lil Pump. Miris ovih karmina je predivan, kao i mat formula na usnama, ne skida se satima, možete slobodno da pijete, jedete i usput da se poljubite :D 
Twenty One lak za nokte čini mi se da je broj 17 ali ne držite me za reč pošto nigde nema označena nijansa. Kreč beli lak sam dugo tražila, u Lillyu je bilo neko sniženje, 99 rsd su koštali i tako sam ga kupila, slučajno. I oduševim se! Jedan sloj je dovoljan za full boju, traje i do nedelju dana, samo bih njega nosila. Druge nijanse ne znam kakve su, ali ova je top!

Prvi favoriti za ovu godinu, da li koristite neki od ovih proizvoda ako da pišite mi u komentarima, ljubim vas 

Постави коментар

8 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3